مردم سنندج جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند

شهروندان سنندجی‌ها با راهپیمایی گسترده در سطح شهر، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم با در دست داشتن پرچم‌ و سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" جنایت صهیونیست‌ها را محکوم و همبستگی خود با مردم غزه اعلام کردند.

بر اساس همین گزارش، مرد و زن، پیر و جوان و جوانان و نوجوانان از اقشار مختلف مردمی یکصدا و یکدل در کنار هم با مشت‌های گره‌کرده ضمن انزجار و محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، حمایت قاطع خود را از ملت فلسطین به جهانیان اعلام کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: ملت عزیز ایران در همه صحنه‌ها برای دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب حاضر هستند و امروز نیز مردم استان کردستان همچون سایر مردم ایران، در دفاع از مردم مظلوم غزه حماسه آفریدند و سنگ تمام گذاشتند.

سردار امان‌الله گشتاسبی افزود: ۴۵ سال قبل مردم ما انقلابی را آغاز کردند اما آمریکا و حامیانش، علیه این انقلاب تلاش کردند که البته موفق نشدند.

وی ادامه داد: در جهان اسلام هر حرکت و جریانی علیه منافع آمریکا تلاش کند، ان را ناشی از انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار ایران می دانند که بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: امروز ملت فلسطین با تاسی از انقلاب اسلامی و ملت ایران، در سایه وحدت و توکل بر خدا، تلاش می کند به دنبال احیای حقوق خود باشد و استقلال و آزادی را بدست آورد.

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه ملت فلسطین در ۷۰ سال گذشته ۱۳۰ هزار شهید و جانباز تقدیم نهضت خود کرده‌اند، افزود: رمز موفقیت جهان اسلام، اتحاد، انسجام و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه همه کسانی که آمریکا و اسراییل را زمانی تطهیر می‌کردند، اکنون می دانند که آنان جنایتکارترین دولتمردان در جهان هستند، افزود: جرم مردم فلسطین چیست؛ آیا غیر از این است که از خاک و وطن خود دفاع می کنند.

در پایان این راهپیمایی، راهپیمایان همزمان با قرائت قطعنامه‌ جنایت‌های صهیونیست‌ها را محکوم کرده و خواستار واکنش جوامع جهانی در برابر این جنایات‌های وحشیانه شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha