وجود تاثیرگذار پرستاران در چرخه های خدمت رسانی به بیماران، همواره پیام آور امید بوده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با گرامیداشت فرخنده میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستاران، خدمات شبانه روزی جامعه پرستاری استان فارس را ارج نهاد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام وجود تاثیرگذار پرستاران در چرخه های خدمت رسانی به بیماران را همواره پیام آور امید خواند و از تلاش های آنان در تسکین آلام بیماران و پیشبرد هرچه بهتر اهداف سلامت محور در جامعه، قدردانی کرد.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این مناسبت آمده است:

گرامی می داریم خجسته میلاد فرخنده پیام آور کربلا، حضرت زینب(س) را که وجود پربرکت و اثربخشی بی نظیر ایشان در طول تاریخ، مبدائی مبارک گردید در ایران اسلامی، برای پاسداشت خدمات شبانه روزی همکاران شریف و پرتلاشی از خانواده سلامت کشور که همواره با وجود تاثیرگذار و کارآمد خود در چرخه های خدمت رسانی به بیماران، توانسته اند پیام آور امید باشند.

پرستاران ارجمند که در خط مقدم خدمت به بیماران و با آمیزه مهر و عطوفت انسانی، همواره پشتوانه ای دلگرم کننده برای بیماران و منبعی اطمینان بخش برای نظام سلامت بوده اند و این نقش آفرینی پربرکت و ارزنده را در تمامی عرصه ها، با تمام قوا به تصویر کشیده اند.

بی تردید خدمت در عرصه پرستاری، از دشوارترین عرصه های جامعه بوده و سخن گفتن از این همت بی نظیر که به واسطه روحی والا و منشی رفیع محقق می گردد، تنها گوشه ای از این شرافتمندی حرفه ای خواهد بود.

جامعه پرستاری استان فارس نیز همواره دوشادوش تیم های پزشکی و به عنوان بازویی توانمند در خانواده سلامت استان، توانسته اند نقشی ماندگار در پیشبرد اهداف این حوزه و عمل به رسالت خطیر خدمت به بیماران و تسکین آلام آنان ایفا کنند که مصادیق این حضور خالصانه، در روزهای بحرانی کرونا، به روشنی جلوه گر شد.

با تبریک این روز بزرگ به تمامی شما انسان های شریف و ارزشمندی که خدمت به جامعه را در والاترین مراتب آن برگزیده و مایه مباهات و نیک نامی هستید، صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و قدردان این عزم رفیع شما در عمل به این هدف خطیر هستم.

امید است در سایه لطف و رحمت خداوندی، همواره از موهبت سلامت بهره مند بوده و نور وجودتان در آسمان عرصه سلامت ایران اسلامی، تا ابد درخشان باشد.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha