قیمت واحد های مسکن ملی شفافیت سازی شود 

استاندار زنجان گفت: اصلی ترین مشکل متقاضیان  مسکن ملی، شفافیت قیمت واحد ها است و باید با مردم شفاف بود تا مردم احساس آرامش داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محسن افشارچی صبح روز یکشنبه(۲۸ آبانماه) در جلسه شورای مسکن استان زنجان، با بیان اینکه در حوزه زیرساخت های مسکن ملی ادارات باید بازدیدها را تا سفر ریاست جمهوری به استان تشدید کنند، اظهار کرد: بهتر است هر چهار روز یک بار بازید از پروژه ها و هر هفته جلسه شورای مسکن تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه جایگاه قانونی به نام شورای شهر وجود دارد، افزود:  الحاق منطقه لیل آباد جایگاه قانونی دارد پس بنابراین باید تعاملات دقیق در این صورت انجام شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه مراجعات متعددی در خصوص شفافیت قیمت واحد ها به بنده توسط مردم صورت گرفته است، بیان کرد: اصلی ترین مشکل مردم شفافیت قیمت واحد ها است و باید با مردم شفاف بود و باید این شفافیت طوری باشد که مردم احساس آرامش داشته باشند.

افشارچی تاکید کرد: تا زمانی که شفافیت در قیمت واحد های مسکن ملی در استان با مردم انجام نشود با مردم در این خصوص مشکل خواهیم داشت و اقنا نخواهند شد، البته  مردم حق دارند! حق دارند! 

وی با اشاره به مصوب سفر ریاست جمهوری در خصوص جا به جایی ساکنان کوی فلسطین، اظهار کرد: بخشی از این اقدامات که در این منطقه انجام شده است به مرحله نهایی رسیده است که باید تا پایان آذر ماه سال جاری همزمان با سفر دوم ریاست جمهوری به استان به اتمام برسد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان تعدادی از مساکن ملی تحویل متقاضیان می شود، تاکید کرد: فرآیند تحویل واحد ها باید بصورت واقعی و با تشریفات واگذاری دقیق از جمله اتمام زیرساخت ها و آماده شدن دفترچه اقساط  انجام شود، نه اینکه فقط یک کلید تحویل متقاضی شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha