وبینار تخصصی " تفاوت تعرفه خدمات پزشکی و قیمت تمام شده در بازار"

وبینار تخصصی "چالشهای مرتبط با تفاوت تعرفه خدمات پزشکی با قیمت تمام شده در بازار" با سخنرانی دکتر انور اسماعیلی، مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، وبینار تخصصی "چالشهای مرتبط با تفاوت تعرفه خدمات پزشکی با قیمت تمام شده در بازار" با همکاری موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت ایران و سازمان بیمه سلامت ایران، روز دوشنبه ۲۹ آبانماه برگزار می شود.

براساس همین گزارش، زمان برگزاری این وبینار که ویژه مدیران حوزه بیمه سلامت و علاقمندان حوزه بیمه و نظام سلامت تعبیه و برنامه ریزی شده است،۲ ساعت بوده که از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روز دوشنبه ۲۹ آبانماه برگزار می شود.

سخنران این وبینار تخصصی، دکتر انور اسماعیلی مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان است که از مدیران با دانش کردستان و یکی از صاحبنظران کشور در حوزه بیمه و نظام سلامت بوده و ترجمه کتاب «هماهنگی مدیریت تأمین مالی عمو می و تأمین مالی نظام سلامت» را در کارنامه علمی خود دارد.

لازم بذکراست علاقمندان به مشارکت در این وبینار تخصصی می توانند از طریق لینک vc.behdash.gov.ir/hmdiwebinar در این وبینار شرکت کنند.

گفتنی است ورود از طریق مرورگرها میسر نبوده و فقط از طریق نرم افزار "ادوبی کانکت" امکان پذیر است و شماره تماس ۰۲۱۸۱۴۵۳۴۲۵ آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha