اخذ ۷ هزار پروانه ساختمانی مسکن ملی در زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بر لزوم تسریع در صدور پروانه‌های ساختمانی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن توسط شهرداری‌ها،گفت: تا کنون پروانه ساختمانی برای هفت هزار واحدمسکونی نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اخذ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، اصغراسماعیلی در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در زمان حاضر بیش از ۱۹ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در حال ساخت است، اظهار کرد: حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد آن در شهر زنجان و مابقی در سایر شهرهای استان قرار دارد.

وی بر لزوم تسریع در صدور پروانه‌های ساختمانی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان توسط شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: شهرداری زنجان نسبت به صدور پروانه های ساختمانی در پروژه های نهضت ملی مسکن ویژه همکاری کند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، ابراز کرد: تسهیل صدور پروانه ساختمانی پروژه‌ها طرح نهضت ملی مسکن باید مد نظر شهرداری زنجان قرار بگیرد و در این خصوص مدیریت و برنامه ریزی لازم را مد نظر قرار دهند. 

اسماعیلی با بیان اینکه پروانه ساختمانی برای هفت هزار واحدمسکونی نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اخذ شده است،افزود: تا پایان سال تمام واحدهای مسکونی های در حال ساخت پروانه ساختمانی اخذ خواهند کرد. 

در تامین انشعابات مسکن ملی مشکل داریم

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در بخش تامین انشعابات پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان نیز مشکل داریم،بیان کرد: تامین انشعابات داخل سایت را خودمان انجام دادیم ولی باید در سریع ترین زمان ممکن زیر ساختها اتفاق بیفتد.

مدیرکل راه شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه تامین زیر ساختها در واحدهای مسکونی قابل تحویل  ازتاکیدات استاندار بوده و در اولویت است،اظهار کرد: در بازه زمانی کوتاهی که تا سفر رئیس جمهور داریم باید تمام زیر ساختها در پروژه ها آماده و تامین شود.

اسماعیلی میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن درغرب و شرق شهر زنجان را بیش از ۶۰ درصد اعلام کرد و بیان داشت: برخی از پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان بیش از ۶۹ تا ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که تعداد قابل توجهی از پروژه ها تا پایان سال قابل واگذاری است. 

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha