واگذاری بیش از هزار اشتراک رایگان گاز در زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در طول خدمت دولت سیزدهم یک هزار و ۶۷ اشتراک رایگان به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی واجد شرایط استان زنجان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، رحیم سلیمانی نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور کمک به بخش محروم جامعه در طول خدمت دولت سیزدهم یک هزار و ۶۷ اشتراک رایگان به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی واجد شرایط استان زنجان واگذار شده است.
 
وی با اشاره به عملکرد درخشان گاز زنجان در راستای خدمات‌رسانی به بخش محروم و کم بضاعت جامعه در طول خدمت دولت انقلابی، بیان کرد: با تلاش و پیگیری مسئولان گاز زنجان در ۶ ماهه نخست امسال ۲۱۴ انشعاب رایگان به جامعه هدف ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تأکید کرد: متقاضیان واجد شرایط دریافت اشتراک‌ رایگان گاز، فقط برای یک‌بار از پرداخت حق انشعاب معاف هستند.

سلیمانی نژاد ادامه داد: متقاضیان مشمول می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از دستگاه متولی و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.

وی همچنین از معافیت پرداخت هزینه گازبها در صورت رعایت مصرف بهینه توسط مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: در راستای جمع آوری اطلاعات، لازم است خانوارهای مستمری‌بگیر اطلاعات قبوض گاز خود را در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار دهند تا به نسبت نوع مصرف انرژی از تخفیف یا رایگان کامل بهره‌مند شوند.

 انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha