اولین کنفرانس حکمرانی استانی در کردستان برگزار می شود

استاندار کردستان از برگزاری اولین کنفرانس حکمرانی استانی در کردستان خبرداد و برگزاری آن را فرصتی مغتنم در راستای رفع مشکلات استان تلقی کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در پیش نشست نهمین کنفرانس حکمرانی در استان کردستان در سنندج اظهارداشت: رفع محرومیت استان و گذر از معضلات و مشکلات، نیازمند برنامه مدون مدیران و ارتقاء شاخص ها در همه زمینه هاست.

زارعی کوشا مسئله اصلی در کردستان با در نظر گرفتن همه بخش های اجتماعی، امنیتی و سیاسی، "اقتصاد" برشمرد و گفت: اقتصاد به نوعی بر تمام مسائل دیگر سایه افکنده است.

استاندار کردستان بر همسویی مسیر طی شده در استان با اهداف عالی نظام تاکید کرد و تصریح کرد: در حکمرانی یا حکمروایی نیازمند راهبردهای مطابق با سیاست کلی رهبری و اهداف عالی نظام هستیم که به عنوان اسناد بالادستی مورد توجه کارگزاران در سطوح مختلف باشد.

زارعی کوشا به برگزاری اولین کنفرانس حکمرانی استانی در کردستان اشاره و آن را فرصتی بسیار مغتنم دانست و گفت: قرار است این کنفرانس توسط دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران و دانشگاه کردستان برگزار شود.

وی به تلاش برای تاسیس دانشکده حکمرانی در کردستان اشاره کرد و ادامه داد: دانشکده حکمرانی زیر مجموعه دانشگاه تهران ۲ سال است تاسیس شده و ۵۰ نفر از اساتید برجسته کشور، در آن مشغول فعالیت هستند.

رئیس دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران هم گفت: ایده ایجاد دانشکده حکمرانی به سال ۸۶ برمی گردد و ۲ سال است این دانشکده فعالیت دارد.

علی‌اصغر پورعزت با بیان اینکه وظیفه دانشگاه تهران کمک به رفع مشکلات کردستان است، اضافه کرد: امیدواریم مجوز ایجاد دانشکده حکمرانی در دانشگاه کردستان نیز صادر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha