دیپلماسی فرهنگی دولت بهره‌مندی از ظرفیتهای مردمی فرهنگی و هنری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: دیپلماسی فرهنگی دولت مردمی مبتنی بر تکریم و احترام و بهره‌مندی از ظرفیت تشکل‌های مردمی در عرصه های فرهنگ، هنر و رسانه است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، علی‌اصغر دریایی با قدردانی از حضور فعال هنرمندان استان در رویدادهای کلان هنری به میزبانی شهرهای اقلیم کردستان عراق تقدیر کرد و گفت: رویکرد دولت در دیپلماسی فرهنگی، بهر ه گیری از ظرفیتهای مردمی در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و رسانه ای است.

دریایی دیدار با محمد محمد سعید وزیر «روشنبیری و لاوان» اقلیم کردستان عراق را مفید و موثر خواند و تصریح کرد: رسالت ما ریل‌گذاری مبتنی بر قانون، اخلاق و صیانت از میراث ارزشمند فرهنگی هنری است که بتوان با تکیه بر تقریب فرهنگی استان با شمال عراق به نتایج مطلوبی دست یافت.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان، ظرفیت فکری سرمایه‌های اجتماعی بخش فرهنگ و هنر استان را ارزنده توصیف کرد و گفت: فرصت صدور خدمات و تولیدات فرهنگی هنری یعنی ترویج فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی که در متن خویش مقاومت، اخلاق مداری و روحیه عدالت خواهی را به دنبال دارد.

گفتنی است مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و هیات همراه به عنوان مهمان هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی کرکوک به اقلیم کردستان عراق سفر کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha