قرارداد واگذاری تنظیم شده در کارگزاری نهضت ملی مسکن، لازم‌الاجراست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،سعید شاهین فر در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: قرارداد واگذاری منعقد شده در کارگزاری نهضت ملی مسکن، قطعی بوده و باید اجرا شود، این قرارداد خروجی چند ماه بررسی کارشناسی شده است.

وی افزود: این قرارداد در جلسات فنی با حضور نمایندگان دستگاه های قضایی، نمایندگان استانداری و همچنین نمایندگان متقاضیان نهضت ملی مسکن کارشناسی شده است.

معاون مسکن وساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در این راستا این قرارداد در کارگزاری نهضت ملی مسکن برای پروژه های اعلام شده قطعی و لازم الاجرا است و برای متقاضیانی که پیامک حضور در کارگزاری وامضای قرار داد از اداره راه و شهرسازی دریافت کردند حتما به کارگزاری نهضت ملی مسکن مراجعه کنند.

شاهین فر تأکید کرد: در صورت استنکاف متقاضیان از امضا و مراجعه به کارگزاری جهت عقد قرارداد، تبعات بعدی از جمله افزایش سود دوران مشارکت اعمالی به عهده متقاضی خواهد بود.

وی افزود: متقاضیانی که پیامک امضای قرارداد از اداره راه و شهرسازی دریافت کردند درخواست می شود حتما برای امضای قرارداد به کارگزاری مراجعه کنند،همچنین در پروژه هایی که علی رغم ارسال پیامک واریز متقاضی نسبت به تکمیل واریزی اقدام نکند امکان انتخاب واحد را ازخود سلب می کند.

معاون مسکن  و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان داشت: برای تعدادی از پروژه ها در زنجان که عملیات ساخت آن به تدریج تکمیل میشود قرارداد های واگذاری تنظیم شده وبرای تقسیط به بانک معرفی شدند و برای تعداد دیگری از پروژه ها که دارای پیشرفت بالایی هستند هم از طریق کارگزاری قرارداد واگذاری واحد به متقاضیان درحال تنظیم است.

شاهین فر  با بیان اینکه بخشی از پروژه های ثمین و برکت وm۶برای تقسیط به بانک معرفی می شود،افزود:  برای بخشی از پروژه های m۱,m۲ و۱۴۴واحدی گلشهر وبرکت هم قرارداد های واگذاری درحال تنظیم است همچنین در چند روز آینده برای بخشی از پروژه های ۳۶۸واحدی گلشهر وm۵هم پیامک انتخاب واحد ارسال می شود.

وی ادامه داد: برخی از افراد در گروه های فضای مجازی اقدام به نشر مطالب بی پایه و تشویش اذهان متقاضیان می کنند که منجر به کاهش اعتماد مردم به طرح نهضت ملی مسکن وایجاد یاس و ناامیدی از اتمام وتحویل واحدهای نهضت ملی مسکن می شود واین امر موجب سوء استفاده تعدادی از سودجویان بخش مسکن برای تصاحب امتیاز متقاضیان می شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha