پروژه تعریض خروجی پل قشلاق در سنندج به بهره‌برداری رسید

طی مراسمی با حضور استاندار و برخی مدیران استانی، پروژه تعریض لاین خروجی پل قشلاق در سنندج به بهره‌برداری رسید.  

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در این مراسم گفت: جدیت ما در توسعه، تعالی و خدمات سطح شهر و مدیریت شهری از این بابت می‌تواند
ویترین خدمات نظام در استان باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است.

زارعی کوشا اظهار کرد: خدمت‌رسانی و خدمت‌گذاری در مرکز استان به ویژه در حوزه مدیریت شهری ویترین و نمایشگاه خدمات نظام در کل استان است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد : خوشبختانه با همدلی و رویکرد تعاملی بسیار خوبی که بین شورا و شهرداری وجود دارد شهرداری سنندج در حال ارائه خدمات بسیار خوب و چشمگیری در سطح شهر است.

استاندار کردستان افزود: نتیجه و خروجی تعامل بسیار خوبی بین شورا و شهرداری و نظارت خوب معاونت عمرانی موجب انجام اقدامات بسیار خوب و اجرای پروژه‌های متعدد در سطح شهر شده است که هر از چندگاهی شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها هستیم.

زارعی کوشا تصریح کرد: امروز پروژه تعریض پل قشلاق به عنوان یکی از ضرورت‌ها در شهر سنندج که سال گذشته کلنگ‌زنی شد به بهره‌برداری رسید و تقدیم مردم شد.

وی رویکرد مدیریت شهری سنندج را بسیار خوب و موثر خواند و افزود: شهر سنندج با توپوگرافی خاص فرصت‌هایی در اداوار مختلف از دست داده و با مشکلات اعتباری و درآمدی هنوز راه‌های نرفته زیادی دارد و پروژه‌های زیادی باید در آن اجرا شود که امیدواریم با همین عزم این مهم تحقق پیدا کند.

استاندار کردستان تصریح کرد: جدیت ما در توسعه و تعالی و خدمات در سطح شهر و مدیریت شهری از این بابت می‌تواند نمایانگر خدمات در کل استان و ویترین خدمات نظام در استان باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است.

زارعی کوشا اضافه کرد : کارهای موثری در حوزه های مختلف زیربنایی و روبنایی انجام شده و ظرف هفته های آینده نیز شاهد بهره‌برداری از تعدادی از این پروژه‌ها باشیم.

وی عنوان کرد: در حوزه سرمایه گذاری در مدیریت شهر طراحی و ظرفیت سازی‌های خوبی صورت گرفته است امیدواریم در یکی دو ماه آینده با برگزاری یک همایش خوب و دعوت از سرمایه گذاران گام بزرگی در مسیر توسعه همه جانبه در مرکز استان برداریم.

شهردار سنندج میز در این مراسم، افزایش شبکه معابر، تسهیل شبکه عبور و مرور، کاهش ترافیک و افزایش ایمنی را از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه‌ و پروژه های مشابه برشمرد.

سید انور رشیدی در تشریح جزئیات پروژه گفت: تعریض پل قشلاق به طول ۵۰۰ متر به عرض ۹ متر، تعداد ۱۲ شمع به عمق ۷ تا ۲۳ متر، ۱۲ ستون به ارتفاع ۵ متر، ۵ دهنه ۲۰ متری و اجرای ۵۰۰ متر روشنایی از عملیات‌ها در اجرای این پروژه بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha