پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در کردستان /رصد مستمر فضای مجازی و برخورد با هنجارشکنان

رئیس کل دادگستری استان کردستان بر پیشگیری از پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی و نیز برخورد با جرایم و تخلفات دستگاههای اجرایی، کاندیداها و آحاد مردم در رابطه با انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، حجت الاسلام حسینی در دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان کردستان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت : این ستاد در کنار دغدغه مشارکت حداکثری در انتخابات، دغدغه اجرای صحیح قانون را نیز باید داشته باشد.


حسینی تصریح کرد: سیاست این ستاد، در مرحله اول پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی و در مرحله بعدی برخورد با این دسته از جرایم و تخلفات است که در سطح دستگاههای اجرایی، کاندیداها و آحاد مردم اتفاق می افتد.


رییس کل دادگستری استان کردستان بر لزوم دقت لازم در بررسی صلاحیت کاندیداها در حوزه نظارت تاکید کرد و تصریح کرد : این ستاد در کنار دغدغه مشارکت حداکثری در انتخابات، دغدغه اجرای صحیح قانون را نیز باید دنبال کند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد : حرکت تمامی مدیران در این حوزه باید بر اساس نقشه راه ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص انتخابات باشد.


رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان داشت : در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان اشراف اطلاعاتی باید در سطح بسیار بالایی باشد و در صورت تهیه مستندات در خصوص افراد متخلف، دادستانهای استان دستورات لازم را در جهت شناسایی و برخورد با این دسته از افراد صادر کنند.

وی همچنین در ادامه بر رصد مستمر و مداوم فضای مجازی و برخورد با هنجارشکنان تاکید کرد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha