شناسایی ۷۰ پرونده زمین خواری در زنجان

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: طی هفت ماهه سالجاری .۷۰ پرونده  زمین خواری به مساحت ۵۱۶ هزار و ۴۸۲ متر مربع در استان شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، عبداله حیدری در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری پرونده های مقابله با زمین خواری طی هفت ماهه سالجاری، اظهار کرد: ۷۰ پرونده  زمین خواری به مساحت ۵۱۶ هزار و ۴۸۲ متر مربع در استان شناسایی شده است.

وی با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در حوزه های حقوقی و قضایی معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی بازه زمانی هفت ماهه تعداد ۴۰۱ مورد پرونده مطروحه بوده و که تعداد آرای اخذ شده به نفع دولت در این بازه زمانی ۱۸۲ پرونده است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه رسیدگی به موضوع زمین‌خواری از اولویت‌های مهم کاری  اداره‌کل راه و شهرسازی استان  زنجان است،بیان داشت: در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی، یگان حفاظت اراضی ملی استان زنجان با قاطعیت با زمین‌خواران برخورد می‌کند.

حیدری تأکید کرد: در استان زنجان همزمان با سراسر کشور در طول شبانه‌روز سامانه تلفنی چهار رقمی «۱۶۵۶» برای دریافت اخبار و گزارشات مردمی برای مقابله با پدیده زمین‌خواری و پیشگیری از تصرفات احتمالی فعال است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha