تکمیل «پل جدید طارم منجیل ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم،گفت: پروژه ساخت «پل جدید طارم منجیل درشهرستان طارم»برای اتمام این پروژه نیز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
سید غفور شفیعی در گفتگو با خبرنگاران،به پروژه  ساخت«پل جدید طارم منجیل در شهرستان طارم» اشاره کرد و گفت: این پل قدیمی در سال ۱۳۳۷ ساخته شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی شروع ساخت پل جدید سال ۹۹ بوده است،اظهار کرد: تاکنون برای این پروژه بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و بیش از ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم، با بیان اینکه با تخصیص اعتبار به این پروژه تا پایان سال به اتمام می رسد،تاکید کرد: برای اتمام این پروژه نیز۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. 

شفیعی ،به مشخصات فنی این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه به عرض ۶.۸۰ متر و به طول ۹۰ متر بوده و مجموع وزن این پل ۱۸۰ تن می باشد.

وی با اشاره به اینکه « پل جدید طارم منجیل» در حوزه استحفاظی استان گیلان محدوده سدسفیدرود است،ابراز کرد: با بازگشایی مسیر احداث راه اصلی« کلور – درام» و «بناب - منجیل » نیز مسافران استانهای شمال غرب زنجان،کردستان،کرمانشاه،همدان نیز به این پل منتهی می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم،خاطر نشان کرد: کامیون های سنگین و سبک نسبت به حمل و نقل بار  کالا،مسافر ومحصولات کشاورزی به استانهای تهران،البرز،گیلان،مازندران،از این پل تردد می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha