اجرای طرح پرداخت هزینه مواد اولیه غذایی به دانشجویان متاهل دانشگاه

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از اجرای طرح پرداخت هزینه مواد اولیه غذایی به دانشجویان متاهل دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «محمدحسین انباردار» گفت: اجرای قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری، از اولویت های مهم این معاونت قرار دارد و تا کنون طرح های ابتکاری و تشویقی بسیاری در این زمینه اجرا شده است.

او ادامه داد: ارائه بسته های تشویقی فرهنگی، ورزشی، رفاهی، تربیتی و مشاوره که توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و به منظور تشویق و تسهیل در امر فرزندآوری و جوانی جمعیت ارائه می شود، تا کنون مورد استقبال مطلوب گروه هدف قرار گرفته است.

دکتر انباردار از لزوم تلاش بیشتر برای رسیدن به اهداف اصلی این طرح خبر داد و افزود: با پیگیری های مستمر و حمایت رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، موفق شدیم تا ارائه غذای دانشجویان متاهل را در صورت رضایت و تقاضای آنان، به صورت واریز نقدی هزینه مواد اولیه غذایی انجام دهیم.

او توضیح داد: این طرح در حال حاضر به صورت آزمایشی به اجرا در آمده و در آینده نزدیک و با بررسی نتایج حاصله و انجام مطالعات آسیب شناسی، به شکل کامل و نهایی اجرا می شود.

دکتر انباردار یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح را افزایش سطح رضایتمندی دانشجویان متاهل، معرفی کرد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز اظهار کرد: طرح پرداخت هزینه مواد اولیه غذایی به دانشجویان متاهل دانشگاه، هم اکنون در حال اجرا بوده و علاقمندان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سامانه ثبت غذا، نسبت به تغییر شرایط سهمیه غذایی خود اقدام کنند.

مهندس «محمد کیانی» توضیح داد: در این طرح، هزینه سهمیه غذا برای هر نفر دانشجو، مبلغ 21 میلیون و 840 هزار ریال به ازای هر ماه و در صورت داشتن همسر دانشجو در علوم پزشکی شیراز، همین مبلغ برای آنان نیز حساب می گردد.

او هزینه برای همسر غیر دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز را مبلغ 5 میلیون ریال و به ازای داشتن هر فرزند، مبلغ 10 میلیون ریال، اعلام کرد.

مهندس کیانی ادامه داد: دانشجویان متقاضی می توانند تا بیستم هر ماه، با مراجعه به سامانه رزرو غذا و ثبت درخواست، هزینه غذایی ماه بعد خود را رزرو کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha