چالش های بیمارستان های روانپزشکی استاد محرری و ابن سینا بررسی شد

طی نشستی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، چالش های بیمارستان های روانپزشکی استاد محرری» و ابن سینا بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، معاون درمان دانشگاه در این نشست با قدردانی از همکاری سازنده دستگاه های اجرایی، انتظامی و قضایی استان با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر ضرورت همکاری بیش از پیش مسوولان ارشد استان در راستای رفع چالش های بیمارستان های روانپزشکی تاکید کرد.

دکتر «مهرداد شریفی» در خصوص این دو بیمارستان روان پزشکی گفت: اختلالات خلقی و اضطراب وابسته به مواد، اختلالات شخصیتی، بیماران افسرده، وسواس های عملی و فکری از جمله بیماران بستری در این بیمارستان ها هستند.

دکتر «لیلا رازقیان جهرمی» رئیس بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری نیز در این نشست با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی ابن سینا با 223 تخت فعال و بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری با 231 تخت فعال، تنها بیمارستان ‌های تخصصی اعصاب و روان در کلانشهر شیراز هستند، گزارشی در خصوص توانمندی ها، نیازمندی ها و چالش های این مراکز درمانی ارایه کرد.

در ادامه این نشست مسوولان و نمایندگان دستگاه های اجرایی و قضایی استان به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود در خصوص چالش های مطرح شده پرداختند.

این نشست صبح امروز دوشنبه سیزده آذر 1402، با حضور «اسماعیل قزل سفلی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، نمایندگان، مسوولان دستگاه های اجرایی و قضایی استان فارس و مسوولان بیمارستان های روانپزشکی استاد محرری و ابن سینا در سالن جلسات شهید سیلمانی استانداری فارس برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha