واگذاری۲۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان در قالب طرح نهضت ملی مسکن

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از واگذاری۲۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت (طبنا)، میثم آذرسا با اشاره به تعداد واحدهای آماده تحویل به متقاضیان در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: حدود ۲۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال در استان به متقاضیان واگذار می‌شود. 

وی افزود: در بحث آماده‌سازی‌ها هم اولویت ما این است که برای این ۲۰۰ واحد کلیه آماده‌سازی‌ها انجام شود از همین روی مشخصات این سایت‌ها را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان داده‌ایم که شرکت‌های خدمات رسان از جمله شرکت توزیع برق استان و شرکت آب و فاضلاب استان به عنوان شرکت‌های خدمات رسان تأمین اعتبار مالی شوند تا آن‌ها نیز در زمینه فاضلاب و تامین برق اقدامات لازم را انجام دهند. 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: دیگر شرکت‌های خدمات رسان هم مثل شرکت گاز و مخابرات به لحاظ اعتباری مشکلی ندارند و به تعهدات خود عمل می‌کنند. 

آذرسا به شهرهایی که این تعداد واحد مسکونی در آن‌ها به متقاضیان واگذار می‌شود اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شهرهای اندیمشک، اهواز و برخی از شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بیشترین تعداد واحد مسکن ملی قابل افتتاح تا پایان سال را دارند. 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به تعداد واحدهای مسکونی واگذار شده در قالب طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان گفت: در سال جاری ۴۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان تحویل داده شده است و پیش‌بینی ما روی ۱۶۰ واحد مسکونی است که تا پایان سال جاری به متقاضیان واگذار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha