فراخوان انتخاب صادر کنندگان برگزیده استانی صادر شد

روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از صدور فراخوان ارزیابی و انتخاب صادر کنندگان برگزیده استانی سال ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، در این فراخوان آمده است که:

"بدین وسیله به اطلاع صادر کنندگان محترم متقاضی شرکت در رویداد ارزیابی و انتخاب صادر کنندگان برگزیده استانی سال ۱۴۰۲ می رساند که:

۱- ثبت نام کلیه متقاضیان از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ تا پایان ساعت ۲۴ در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ در سامانه Topexporters.tpo.ir الزامی است بازه زمانی مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد .

۲- پس از اتمام ثبت نام الکترونیکی فرایند انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در سال جاری ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان ها به عنوان مسئول کارگروه نسبت به ارزیابی پرونده های متقاضیان فرایند انتخاب حداکثر تا پایان روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ قدام می نمایند.

۳- متقاضیان حضور در فرایند انتخاب صادر کنندگان برگزیده استانی می توانند از تاریخ شروع ثبت نام با رعایت الزامات مندرج در شاخص ها و در گروه های کالایی تعیین شده نسبت به ثبت نام و بارگذاری اسناد و مدارک اقدام نمایند.

۴- منظور تشویق و ترغیب صادر کنندگان به حضور حداکثری در فرایند مذکور انتخاب استان از حیث محل صدور کارت بازرگانی و یا مبدا تولید توسط مشارکت تولید کنندگان بلامانع می باشد.

۵- از آنجا که ملاک صحت سنجی و راستی آزمایی فرایند انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی آمارهای کارشناسی شده گمرک جمهوری اسلامی ایران در سامانه جامع تجارت می باشد مقتضی است اقدامات لازم نسبت به رفع مغایرت های احتمالی در خصوص عملکرد صادراتی بنگاه ها توسط متقاضیان در سامانه جامع تجارت انجام پذیرد.

۶- بر اساس تکالیف ابلاغی بودجه و سیاست های اعلامیه بانک مرکزی حداقل درصد ایفای تعهد ارزی صادرکنندگان متقاضی حضور در فرایند انتخاب صادر کنندگان برگزیده استانی ۶۰ درصد می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha