صلیب سرخ مرزها را برای اعزام کمک به فلسطینیان بشکند

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی‌ گفت: صلیب سرخ برای انتقال کمک‌های دارویی و مواد غذایی به مردم مظلوم فلسطین محدودیت‌های موجود را بشکند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)؛ پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در مراسم گرامیداشت روز جهانی داوطلب که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار کرد: خدمات داوطلبی و کار خیر و برنامه‌هایی که هلال احمر در این راستا انجام می‌دهد، به ارزش‌های دینی و رفتار و کردار ائمه معصوم، برمی‌گردد.

وی افزود: زمانی که جنگ غزه رخ داد ده‌ها هزار تن اقلام غذایی، امدادی، دارویی و زیستی جمع آوری شده و این میزان کمک مردمی در طول جمهوری اسلامی ایران بی‌سابقه بوده است که هلال احمر بتواند این همه اقلام را جمع آوری کند. تعداد بیشماری از امدادگران و نجاتگران اعلام آمادگی برای اعزام به غزه کرده‌اند و این مساله به غیرت دینی همکاران ما برمی‌گردد.

کولیوند گفت: ما خود را یک رابط بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان می‌دانیم و سعی کرده‌ایم عدل و حق را رعایت کنیم اگر کسی کالایی، فکر، اندیشه‌ای و یا کاغذی هدیه می‌کند که در جایی خاص هزینه شود حتماً آن را همان جا هزینه می‌کنیم و گزارشش را هم اعلام و شفاف سازی می‌کنیم، هلال احمر سرمایه‌های اجتماعی خوبی دارد.

وی بیان داشت: در گفت وگوهایی که با همکاران صلیب سرخ داشته ایم بر کاویژه صلیب سرخ در درگیری‌ها تاکید کرده ایم. صلیب سرخ باید از کشته شدن کودکان توسط رژیم صهیونیستی جلوگیری کند. صلیب سرخ برای انتقال کمک‌های دارویی و مواد غذایی به مردم مظلوم فلسطین محدودیت‌های موجود را بشکند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ما مطالبه‌گری جدی برای دفاع از لباس و حرفه‌مان داریم، در این شرایط باید به مردم غزه با توجه به تکلیف و مسئولیتمان کمک کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha