کردستان آمادگی میزبانی رویدادهای ورزشی در سطح ملی و بین المللی را دارد

استاندار کردستان گفت: باعث خرسندی است که میزبانی برگزاری اولین تورنمنت ورزش گلبال کشور به استان کردستان واگذار شده و ما نیز در تلاش برای برگزاری آن به بهترین شکل ممکن هستیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با رییس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور گفت؛ کردستان سرزمین ایثار و شهادت بوده و هست و وجود جمع زیادی از جانبازان به ویژه جانبازان نابینا و کم بینا ثمره این ایثارگری هاست.

زارعی کوشا تصریح کرد: جامعه نابینایان و کم بینایان استان کردستان نه تنها در حوزه ورزش بلکه در تمامی زمینه ها به نحوی سرآمد هستند و همواره درخشیده اند.

وی تاکید کر: در میان ورزشکاران نابینا و کم بینای استان استعدادهای فراوانی وجود دارند که با حمایت و تلاش مسئولین می توان به شکوفایی این استعدادها امیدوار بود که تعداد زیادی از این جمع حافظ کل قرآن هستند و حائز رتبه های کشور شده اند.

استاندار کردستان با اشاره به وجود استعدادهای فراوان ورزشی در میان جوانان به ویژه جامعه نابینایان استان خارنشان ساخت؛ زمینه سازی شکوفایی استعدادهای ورزش نابینایان از وظایف اصلی مسئولین است و باید همت مضاعفی به کار برد.

زارعی کوشا افزود: جای خوشحالی و افتخار است که میزبانی برگزاری اولین تورنمنت ورزش گلبال کشور به استان کردستان واگذار شده و ما نیز تمامی تلاش خود را در راستای هرچه مناسب برگزار کردن آن خواهیم کرد.

وی یادآور شد؛ برگزاری این تورنمنت و رویدادهای مانند آن می تواند به معرفی ورزش های ویژه ورزشکاران نابینایان کمک فراوانی کند و هدف گذاری در این زمینه می تواند در کوتاه ترین زمان تحقق یابد.

استاندار کردستان تصریح کرد: استان کردستان زمینه و زیرساخت لازم برای میزبانی رویدادهای ورزشی در سطح ملی و بین المللی را دارد و ما آمادگی خود برای برگزاری هر رویداد ورزشی به ویژه در فصل بهار را اعلام می نماییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha