تفاهم نامه مشترک معاونت توسعه حل اختلاف کو بنیادشهید و امور ایثارگران کردستان منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری فیمابین معاونت حل اختلاف کردستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در راستای توسعه صلح و سازش، تشکیل هیات های صلح و همچنین حمایت حقوقی و قضایی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به‌ امضاء رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، معاون حل اختلاف استان طی نشستی با مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان کردستان اظهار داشت: این معاونت در راستای کمک به جامعه هدف این نهاد با تشکیل هیات های صلح، پیشگیری از تشکیل پرونده های قضایی و آسیب های اجتماعی و گشایش از مشکلات ایثارگران از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.


بهادر اسدی افزود: امضای این تفاهم نامه موجبات حمایت قضایی از ایثارگران است.


معاون حل اختلاف استان تاکید کرد:تعامل و هم‌افزایی دادگستری و بنیادشهید و امور ایثارگران در زمینه حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان می‌تواند آثار و برکات ارزشمندی در پی داشته باشد.

مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان ضمن استقبال از تشکیل هیات های صلح در این سازمان، اظهار داشت : افراد تحت پوشش کمی، نزدیک به ۸۰ هزار نفر معادل حدود ۷ درصد کل جمعیت استان می باشند.


شهسواری افزود: ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه سبب کاهش تشکیل پرونده های قضایی در دادگستری و در نهایت کاهش آسیب های اجتماعی را بدنبال خواهد داشت.


در پایان این نشست، ابلاغ رئیس اداره حقوقی به علی مرادی بعنوان رئیس هیات صلح بنیاد شهید استان تقدیم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha