کد خبر: 208717
۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵

آغاز نهضت‌ آبرسانی در کشور

۱۰ هزار روستا از آب پایدار در قالب جهاد آبرسانی بهره‌مند خواهند شد
آغاز نهضت‌ آبرسانی در کشور

مشاور مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: ۱۰ هزار روستا در سطح کشور در قالب جهاد آبرسانی از آب آشامیدنی بهداشتی به صورت پایدار بهره مند می شوند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، علی جزءخراسانی در دیدار با مدیرعامل شرکت آبفا کردستان، با اشاره به برنامه ریزی کارگروه آگاهی بخشی و مستندسازی جهاد آبرسانی در استان ها، مسئول کارگروه را استانداری عنوان کرد و گفت: برگزاری منظم جلسات این کارگروه و اطلاع رسانی گسترده برای ابرپروژه جهاد آبرسانی، می تواند اهداف این طرح که تامین آب و اطلاع رسانی به مردم به موازات یکدیگر است را فراهم کند.

وی اظهار کرد: با توجه به ارتباط تنگاتنگ آبفا و سپاه در کل کشور و استان کردستان در طرح جهاد آبرسانی امیدواریم همچنانکه تاکنون هم افزایی خوبی میان این ۲ مجموعه وجود داشته این مزیت تقویت شود.

مشاور مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو بر ضرورت ایجاد کارگروه جهاد آبرسانی استانی به موازات این کارگروه در سطح کشور تاکید کرد و افزود: توجه به مردمی سازی در طرح جهاد آبرسانی با توجه به مقبولیت سپاه در میان مردم و به ویژه روستاها می تواند موجب اجرای هرچه بهتر طرح و در نهایت افزایش امید در جامعه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha