بهبود ۱۰ گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه توسط شرکت گاز کردستان

مدیر عامل شرکت گاز کردستان از نگهداشت موفقیت آمیز و بهبود ۱۰ گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، احمد فعله گری با اعلام این خبر، هدف از دریافت گواهینامه های سیستم های مدیریت (ایزو) افزایش اثربخشی ذکر کرد و اظهار داشت : اخذ گواهینامه های ایزو به فهرست کردن کلیه‌ی فرایندهای ارائه خدمات، بازبینی مجدد آن ها و هدایت به سوی اثربخشی مطلوب تر کمک کرده و تمام فرایندها، وظایف و مسئولیت‌های سازمان را برای همه ی ذینفعان بطور شفاف و روشن بیان می کند.

فعله گری سیستم های مدیریت یکپارچه را مفید دانست و گفت : امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بازار رقابتی شدیدی در دنیا به وجود آمده است، به همین دلیل شرکت‌ها باید خود را با تغییرات تکنولوژی تطبیق داده و راندمان خود را به بالاترین حد ممکن برسانند.

وی تصریح کرد: شرکت گاز استان کردستان یک شرکت رو به رشد و توسعه و باثبات است که با استقرار سیستم مدیریت یکپارچه می تواند در جهت رشد و شکوفایی سازمانی حرکت کرده و راه را برای بهره وری و اثربخشی هموار سازد و این امر تعهد همه‌ی کارکنان درون سازمان را افزایش می‌دهد.


مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: شرکت‌ها و موسساتی که اقدام به اخذ ایزو می‌کنند خود را به جامعه و مشتریان متعهد می‌دانند و در تلاش هستند تا محصول و خدمتی را ارائه نمایند که منطبق با خواسته مشتریان و خود سازمان و بخصوص متناسب با شرایط بین‌المللی استاندارد باشد.


فعله گری بر استقرار مدل فرآیند ایزو در فرآیندهای جاری شرکت و دستیابی موثرتر در نتایج تاکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم از تجربیات و راهنمایی های گروه ارزیاب در راستای بهبود عملکردها و فرآیندها استفاده کرده و با ذخیره سازی این دانش در جهت تحقق اهداف استراتژیک در راستای تحقق سند استراتژیک سازمان اقدام نمائیم.


وی افزود: بر اساس فرآیند ایزو و طی برنامه ریزی های صورت گرفته ممیزی خارجی برای دریافت گواهینامه های مد نظر شرکت جلسات و آموزش های مرتبط و طبق برنامه زمان بندی شده توسط ارزیابان شرکت توف اینترسرت برگزارگردید.


مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ادامه داد: در راستای نگهداشت و بهبود گواهینامه های مد نظر شرکت استان کردستان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴۵ جلسه درون سازمانی برگزارگردید و این شرکت موفق شد ۱۰ گواهینامه مدیریتی شامل استانداردهای تضمین کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵، استاندارد مدیریت محیط زیست ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ ، استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ و مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست HSE-MS:۲۰۱۵ ، استاندارد مدیریت انرژی ISO ۵۰۰۰۱: ۲۰۱۸، سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸، استاندارد سنجش رضایت مندی ذینفعان ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸، استاندارد فرآیند آموزش ISO۱۰۰۱۵ : ۲۰۱۹، استاندارد ISO۲۶۰۰۰:۲۰۱۸ مسئولیت اجتماعی و استاندارد مدیریت ریسک ISO ۳۱۰۰۰:۲۰۱۸ است تمدید کند.


فعله گری افزود: دریافت ۲ گواهینامه سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ و سیستم سنجش رضایت مندی ذینفعان ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ که در رابطه با مشتریان برون سازمانی و در راستای طرح تکریم ارباب رجوع می باشد که از اهمیت ویژه ای برخورداربوده و این امر باعث می گردد سطح رضایت مندی کل ذی نفعان شرکت گاز استان کردستان تقویت گردد.


وی استانداردهای رضایت مندی و رسیدگی به شکایات ذی نفعان را برای سازمان ها ضروری دانست و تصریح کرد : این شرکت با هدف افزایش هرچه بیشتر رضایت‌مندی مشتریان و اثربخشی و کارآمدی هرچه بهتر سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان و نظرسنجی از ذینفعان منطبق با نیازها، مقتضیات و استانداردهای روز دنیا اقدام به طراحی و پیاده‌سازی ساختار و فرآیندهای مذکور طبق استاندارد مدیریت رضایت مندی مشتریان و ذی نفعان و پاسخگویی به شکایات (ISO ۱۰۰۰۲& ISO ۱۰۰۰۴) نموده و طی ممیزی‌های صورت گرفته موفق به نگهداشت و بهبود گواهینامه های مورد اشاره گردید.


گفتنی است شرکت گاز استان کردستان جهت حفظ، توسعه و رضایت‌مندی ذینفعان اهتمام ویژه داشته و برای سنجش میزان رضایت آنان هر سال از طریق پیمانکار مشاور طرح سنجش میزان رضایت ذینفعان را اجراء می نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha