کد خبر: 208734
۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۷
واحد های صنعتی از سوخت دوم بهره مند خواهند شد

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای تامین شبکه پایدار و گاز خانگی، واحدهای صنعتی طبق برنامه سهمیه‌بندی در طول زمستان از سوخت دوم بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، 
رحیم سلیمانی نژاد با حضور در برنامه مطالبه شبکه اشراق اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد شهرهای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و گاز رسانی به پروژه‌های اقدام ملی از جمله طرح هایی است که در داخل شهرها توسط شرکت گاز زنجان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای گاز رسانی تمامی پروژه‌های مسکن اقدام ملی پیمانکار انتخاب شده و طبق برنامه عملیات شبکه گذاری در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان عملکرد شرکت گاز استان را در امر گاز رسانی به پروژه‎های نهضت ملی مسکن را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ظرف ۲ و ۳ سال گذشته اقدامات چشم‌گیری در بخش گاز رسانی به طرح‌های مسکن ملی انجام شده است به طوری که آماده تحویل و بهره‌برداری بوده و  هیچ پروژه‌ای به خاطر عقب ماندگی طرح گاز رسانی به تعویق نیافتاده است.

سلیمانی نژاد از تامین سوخت دوم برای صنایع زنجان خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان، چالشی برای تامین سوخت دوم صنایع وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه سوخت مایع واحدهای صنایع دارای مخزن ذخیره ماه‌ها قبل تخصیص یافته است، خاطر نشان کرد: در راستای تامین شبکه پایدار و گاز خانگی، واحدهای صنعتی طبق برنامه سهیمه بندی در طول زمستان از سوخت دوم بهره مند خواهند شد.

این مسئول تأکید کرد: با تامین سوخت دوم هیچ واحد صنعتی به خاطر ناترازی شبکه گاز طبیعی تعطیل نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha