اعطای تسهیلات به مشاغل دانش‌بنیان در حوزه سلامت

مسئول واحد اشتغال و کارآفرینی و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از اعطای تسهیلات به فناوری‌های نوین سلامت و مشاغل دانش‌بنیان در حوزه سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حسن اسمخانی با اشاره به انتشار فراخوان ارائه تسهیلات تبصره ۱۸ ماده واحد قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در حیطه‌های سلامت‌محور استان، اظهار کرد: کلیه متقاضیان حقیقی و حقوقی می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند و به علت محدودیت منابع، متقاضیانی که زودتر ثبت‌نام نمایند در اولویت دریافت تسهیلات قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر فناوری‌های نوین سلامت و مشاغل دانش‌بنیان، گردشگری سلامت، مراکز ترک اعتیاد mmt ، خدمات بهداشتی درمانی (غیردولتی)، خدمات سلامت خانگی (مشاغل خانگی)، مراقبت‌های سلامت جامعه‌نگر توسعه، طب سنتی علمی (غیردولتی) و مراکز تشخیصی درمانی و بازتوانی غیردولتی، دیگر حیطه‌هایی است که مشمول دریافت این تسهیلات قرار می‌گیرد.

مسئول واحد اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، در خصوص نحوه شرکت در این فراخوان، گفت: متقاضیان می‌بایست درخواست خود را در سامانه الکترونیکی مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://tek.mcls.gov.ir  ثبت نمایند.

اسمخانی خاطرنشان کرد: در این سامانه تمامی اطلاعات مربوط به مراحل پذیرش، بررسی و پرداخت تسهیلات به طرح‌های موضوع این شیوه‌نامه ثبت می‌شود و راهبری، پایش و ارزیابی تسهیلات اعطایی به صورت برخط انجام می‌گیرد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۱۲۱۴۱۰۳۷۶ و ۰۹۱۹۶۷۴۱۳۷۴ تماس حاصل کنند.   

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha