جنایات صهیونیست‌ها موجب تنفر جهانی از اسرائیل شده است

نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: ابراز تنفر از جنایت‌های صهیونیست‌ها وظیفه همه ملت‌ها و دولت‌هاست.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز گفت: دو ماه از حمله ناجوانمردانه و انسان‌ستیزانه رژیم صهیونسیتی به مردم مظلوم غزه می‌گذرد؛ در طول این مدت چندین هزار تُن بمب بر سَر فلسطینیان ریخته شده است و در این مدت بسیاری از ملت‌ها بیدار و آگاه شده اندو با برپایی راهپیمایی، این جنایت‌های رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل را محکوم می‌کنند.

آیت‌الله دژکام افزود: ملت ایران ملتی است که از اول پای آرمان فلسطین ایستاده است و بسیاری از مردم هم در سراسر جهان در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین به میدان امده اند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سالروز سالگرد شهادت آیت‌الله سید عبدالحسین دستغیب گفت: متولیان امر همه تلاش خود را به کار بگیرند تا برنامه‌های بزرگداشت این استاد بزرگ اخلاق به خوبی در شیراز برگزار شود.

نماینده، ولی فقیه در فارس افزود: از بیستم تا بیست و ششم آذر به نام هفته قرآن، عترت و نماز نامگذاری شده است و متولیان در استان باید بکوشند جوانان و نوجوانان را با فرهنگ نماز بیش از گذشته آشنا کنند.

آیت‌الله دژکام با اعتقاد به اینکه جوانان باید به ازدواج تشویق شوند گفت: باید برای کسانی که شرایط ازدواج ندارند این شرایط فراهم شود
نمازجمعه امروز شیراز مزین به حضور پیکر ۲ شهید گرانقدر از شهدای گمنام بود؛ و مردم شیراز امروز پس از برگزاری نماز جمعه در محکومیت جنایات رزیم صهیونستی راهپیمایی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha