دانشکده پرستاری لامِرد به ساختمان بیمارستان قدیم جا به جا می شود

دانشکده پرستاری لامرد در تعطیلات پایان ترم با فراهم نمودن شرایط فیزیکی و بهسازی کامل به ساختمان بیمارستان قدیم انتقال می یابد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) ازفارس ، جواد سلامی رئیس دانشکده عنوان نمود : پیرو بند ۳ صورتجلسه مقام عالی وزارت بهداشت ، معاونین ، استاندار و ریاست دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر انتقال دانشکده پرستاری ام البنین (س) لامرد به بیمارستان ولی عصر (عج ) با جلسات متعددی با دکتر موسوی نماینده ، مهندس خضری فرماندار ، خیرین ، شهردار و شورای اسلامی شهر و مسئولین بهداشت و درمان بهسازی و آماده سازی در دستور کار قرار گرفت .

جواد سلامی افزود : بخش های آموزشی ، فرهنگی ، آزمایشگاه و اداری پرسنل تفکیک فضا و رنگ آمیزی گردیده و محوطه بیمارستان با اصلاح درختان ، حصار کشی فلزی ، تعمیر سرویس های بهداشتی بهسازی شده است. نصب تابلوها و راه اندازی شبکه اینترنت هم در اسرع وقت انجام خواهد گرفت .

وی در ادامه با نگرش اینکه ایجاد محیطی سرشار از آرامش و امن جهت تحصیل دانشجو هدف مجموعه می باشد گفت : با افزایش فضای فیزیکی و راه اندازی رشته جدید امید است بتوانیم دانشکده را در تغییرات اساسی شاخص سازی کنیم .

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت:با توجه به توسعه دانشکده و راه اندازی رشته های جدید در آینده تصمیم بر جابجایی خوابگاههای دانشجویی و انتقال آن به بیمارستان قدیم را داریم . و ساخت دانشکده در دوفاز اول ساختمان آموزشی ، اداری و فاز دوم سالن اجتماعات ، سلف سرویس و خوابگاههای دانشجویی و ... در محوطه بیمارستان را داریم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha