مرزبانان با اراده محکم از مرزهای کشور دفاع می کنند

ئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از مرزهای استان اردبیل، گفت: مرزبانان با اراده محکم و استوار از مرزهای کشور پاسداری، حراست و دفاع می کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، حجت الاسلام و المسلمین "احمدرضا پورخاقان" در حاشیه بازدید از یگان های مرزی هنگ پارس آباد در جمع مرزداران با قدردانی از تلاش های شبانه روزی در تأمین امنیت مرزها، اظهار داشت: مرزبانان حافظان امنیت پایدار مرزهای کشور هستند که با اراده پولادین و مستحکم از وجب به وجب خاک کشور حراست و پاسداری می کنند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح به اهمیت کار مرزبانان در حفظ و حراست از مرزهای استان پرداخت و خاطر نشان کرد: مرزبانی در خط مقدم دفاع از کشور و مرزبانان ویترین اقتدار کشورند، لذا مرزبانان  شجاع با روحیه شهادت طلبی با تمام تلاش در حال حراست از مرزها بوده و بی شک در راه وطن تا پای جان ایستاده اند.

وی در ادامه امنیت و آرامش و منافع ملی را خط قرمز کشور دانست و اظهار کرد: نیروهای مسلح کشور برای تامین امنیت مردم جانفشانی می کنند و اجازه خدشه به امنیت کشور را نخواهند داد و این را در طول دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی شاهد بودیم.

گفتنی است؛ در این بازدید سردار "سید شاهین اسمعلی" فرمانده مرزبانی استان اردبیل ضمن همراهی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح، گزارشی از عملکرد مرزبانان و وضعیت امنیت مرزهای استان ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha