با قدرت به سمت نیروی هوایی تراز انقلاب اسلامی حرکت می‌کنیم

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به اهمیت مقوله علم و دانش در نیروهای مسلح، گفت: ما با قدرت به سمت نیروی هوایی دانشمند و تراز انقلاب اسلامی حرکت می‌کنیم.

به گزارش  گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری که صبح امروز (یکشنبه) در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: شما دانشجویان، آینده‌سازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستید.
امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه دانشگاه محلی مقدس در جهت توسعه علم و دانش برای کشور است، افزود: دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری یکی از قطب‌های برتر حوزه علم و دانش ارتش است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش مقوله علم و دانش در نیروهای مسلح را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: ما با قدرت به سمت نیروی هوایی دانشمند و تراز انقلاب اسلامی حرکت می‌کنیم.
وی خطاب به دانشجویان دانشگاه شهید ستاری گفت: شما عزیزان باید هر لحظه به علم، دانش و تخصص خود افزون کنید. در نیروی هوایی ارتش نیاز به افسرانی با دو بال تعهد و تخصص داریم که در این راستا دوران آموزش در دانشگاه زمان بسیار ارزشمندی است و شما باید این دو بال را تقویت کنید.
امیر سرتیپ واحدی ادامه داد: شما دانشجویان عزیز باید در زمینه رشد علم و دانش تمام تلاش خود را بکار گیرید و در کنار آموزش، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه متعهد باشید.
فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: شما دانشجویان عزیز ثروت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب هستید؛ بنابراین باید مراقب خود باشید، به مقوله ایمان و اخلاق به طور ویژه‌ای توجه کنید و در رفتار، کردار و گفتار، یک افسر تراز انقلاب اسلامی باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha