۱۱۸ واحد مسکونی بنیاد مسکن زنجان به متقاضیان تحویل داده می شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  استان زنجان گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان پروژه های ۵۴ واحدی خرمدره و فاز اول از پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر (۶۴ واحد مسکونی) افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،رضا خواجه ای  در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه، اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به عهده بنیاد مسکن است، اظهار کرد: ساخت ۶۵۰۰ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به این نهاد واگذار شده که تاکنون احداث ۲ هزار واحد آغاز شده است.

وی افزود: پروژه نهضت ملی مسکن هیدج در حال حاضر در ۴ فاز ( ۹۶ واحدی ، ۲ فاز ۸۰ واحدی و ۹۸ واحدی) در حال ساخت است، که به طور میانگین این پروژه بیش از ۶۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: همزمان با سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان، پروژه های ۵۴ واحدی خرمدره و فاز اول از پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر (۶۴ واحد مسکونی ) افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می شود.

خواجه ای ادامه داد: پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر با مساحتی بالغ بر ۵۲۵۴۲ متر مربع در حال ساخت است که به طور میانگین ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که فاز اول این پروژه به تعداد ۶۴ واحد در حال اتمام است و به زودی به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر پروژه های مسکن  در دست طراحی به تعداد ۳۵۰۰ واحد است.

این مسئول خاطر نشان کرد:علاوه بر اهمیت دادن به کمیت پروژه ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران بنیاد مسکن در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن مد نظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha