نوید گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی فارس در سفر معاون وزیر کشور

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به منظور بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، زیربنایی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، گردشگری و خدماتی استان فارس و گره گشایی از مشکلات حوزه اقتصادی استان فارس شامگاه دوشنبه بیستم آذرماه وارد شیراز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس برنامه‌های سفر ۲ روزه محسن کوشش تبار از صبح امروز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه و با بازدید از چندین شرکت و واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی شیراز آغاز شد و در جریان این بازدیدها مسایل و مشکلات این واحدها مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با حضور در شهرک صنعتی بزرگ شیراز از شرکت پاسارگاد ماشین تولید کننده ماشین آلات معدنی، شرکت ب.آ تولید کننده غذاهای نیمه آماده، شرکت آریا سام صادر کننده میوه و تره بار، شرکت دادگستران دنا تولید کننده تجهیزات پزشکی و شرکت فاتح صنعت کیمیا تولید کننده تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.
بازدید از پردیس شرکت‌های دانش بنیان، بازدید از ۲ واحد درمانگاهی تخصصی، بازدید از کارخانه شیر پگاه در زرقان و بازدید از کشتارگاه سالیذ مرغ از برنامه‌های امروز بعد از ظهر کوشش تبار معاون وزیر کشور در استان فارس خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور صبح روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه و در دومین روز حضور در استان فارس با فعالان اقتصادی فارس در اتاق بازرگانی این استان دیدار خواهد داشت و سپس در جلسه کارگروه اقدام مشترک، کارگروه تنظیم بازار و شورای آرد و نان حضور خواهد یافت.
جلسه مشترک کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی و شورای ساماندهی مبادلات ارزی، جلسه شورای اداری استان، جلسه زنجیره های ارزش و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از دیگر برنامه‌های کوشش تبار معاون وزیر کشور در سفر به استان فارس خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha