آغاز ثبت نام متقاضیان عمره مفرده در کردستان

مدیرکل حج و زیارت کردستان گفت از آغاز ثبت نام متقاضیان برای کاروان‌های عمره مفرده همزمان با سراسر کشور از امروز در استان کردستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، کاوه شیرزادی اظهار کرد: باتوجه به هماهنگی‌ها و تمهیدات انجام شده، اعزام متقاضیان به سفر زیارتی عمره مفرده بعد از وقفه‌ای هشت ساله بزودی آغاز می شود و ثبت نام برای این سفر معنوی از امروز چهارشنبه آغاز شده است.

وی افزود: اولویت ثبت نام با دارندگان کارت‌های ثبت نامی دارای اولویت یک تا ۱۵۰ است که این افراد در صورت تمایل به تشرف، باید از هم اکنون نسبت به تهیه گذرنامه بین المللی معتبر(دارای هفت ماه اعتبار از زمان اعزام) اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت کردستان اضافه کرد: براساس برنامه زمان بندی، نام نویسی متقاضیان در سامانه عمره به نشانی omreh.haj.ir انجام می‌گیرد، بدین صورت که امروز چهارشنبه ساعت ۱۱:۰۰ ظهر خانواده ها گروه بندی شده و به دنبال آن پنجشنبه ساعت ۰۹:۰۰ صبح انجام رزرو و ثبت نام قطعی آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: ۱۵۰ اولویت اول پس از انجام رزرو، باید در کوتاهترین زمان ممکن (حداکثر ۲۴ ساعت) به دفتر زیارتی منتخب خود مراجعه و ثبت نام را قطعی کنند.

شیرزادی ادامه داد: برای دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره مفرده این امکان فراهم است که با کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* از طریق تلفن همراه و یا مراجعه به بخش "استعلام اولویت های عمره و مفرده " در پورتال سازمان حج و زیارت به نشانی www.haj.ir از اولویت تشرف خود مطلع شوند.

به گفته وی اولین پرواز اعزامی ۲۹ آذرماه انجام خواهد گرفت و در مرحله اول جهت ثبت نام هیچ گونه تبعیت و سهمیه‌ای خارج از سیستم برای این کاروان‌ها قابل ثبت نام نخواهد بود.

مدیرکل حج و زیارت کردستان اظهار کرد: در صورت عدم تکمیل ظرفیت های موجود به ترتیب از سایر اولویت‌ها جهت ثبت نام فراخوان به عمل می آید، ضمن اینکه متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۹-۳۳۲۲۴۲۸۵ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha