صادرات پنج میلیارد دلاری را برای فارس هدف گذاری کرده ایم

محمد هادی ایمانیه: با تولیدات جدید در صنایع پایین دستی صنایع بزرگ استان، صادرات ۵ میلیارد دلاری طی دو سال آینده را برای استان فارس هدف گذاری کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس دکتر محمد هادی ایمانیه در حاشیه هفتمین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی و شورای ساماندهی مبادلات ارزی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در شیراز برگزار شد، با اشاره بر اینکه موانع مرتبط با صادرات استان به لطف خداوند و همت همکاران یکی پس از دیگری در حال مرتفع شدن است، گفت: تعدادی از مشکلات باقیمانده، امروز در جلسه‌ای با حضور دکتر کوشش تبار مطرح و ایشان قول دادند موضوعات را در سطح ملی تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه شاهد افزایش صادرات غیر نفتی در استان فارس هستیم تصریح کرد: تا پایان آبان ماه سال ۱۴۰۱ صادرات غیر نفتی استان یک و نیم میلیارد دلار بوده و در مدت مشابه سال جاری به ۱.۸ میلیارد دلار افزایش یافته و امیدواریم تا پایان امسال به حدود ۳ میلیارد دلار برسد؛ با تولیدات جدید در صنایع پایین دستی صنایع بزرگ استان، صادرات ۵ میلیارد دلاری طی دو سال آینده را برای استان فارس هدف گذاری کرده‌ایم.

دکتر ایمانیه در پایان با اشاره بر اینکه مقدمات لازم برای ایجاد شهرک کنار دریا برای استان صادر شده از سرمایه گذاران خواست در این زمینه وارد شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha