برگزاری دومین اجلاس معاونان و مدیران غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی قطب ۵ کشور

دومین اجلاس معاونان و مدیران غذا و داروی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی قطب پنج کشور، به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، معاون غذا و دارو دانشگاه ضمن تشکر از حضور معاونین قطب پنج کشور، به بیان مهمترین فعالیت ها و دستاوردهای حوزه غذا و دارو شیراز پرداخت.

دکتر «محمدجواد راعی» افزود: این نشست به صورت کارگروه های تخصصی با حضور مدیر و کارشناسان حوزه دارو، غذا، آزمایشگاه، تحقیق و توسعه، تجهیزات پزشکی و اداره طبیعی، سنتی و مکمل برگزار شد و چالش های موجود در این حوزه ها همراه با ارائه پیشنهاد ها و راهکارهای مناسب مورد بررسی و پایش قرار گرفت.

برگزاری دومین اجلاس معاونان و مدیران غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی قطب ۵ کشور

او ادامه داد: همزمان با اجرای کار گروه ها، معاونین غذا و دارو نیز در کارگروه جداگانه ای، ضمن بررسی موضوعات کلان جاری معاونت ها، به تشریح دستاوردها و موفقیت های به دست آمده در حوزه کاری خود پرداختند.

دکتر راعی اظهار کرد: نظارت بر آزمایشگاه های خصوصی، بازبینی حق فنی و PMS کارشناسان رفرانس، موضوع نظارت بر آزمایشگاه های خصوصی، مشکلات مرتبط با سامانه HIX و LIMS، قیمت گذاری تجهیزات پزشکی که با ارز غیر نیمایی وارد بازارها می شوند، دستورالعمل جدید داروهای مخدر، ابلاغ نحوه پرداخت کارانه به داروسازان، مشکلات احتمالی سامانه تی تک در صدور مجوزها، نمونه برداری از محصولات کشاورزی به صورت محلی و از مزارع، رایزنی به منظور بررسی دستورالعمل نحوه نظارت بر انبارهای صنعت، وحدت رویه در بحث مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور، بازنگری چارت تشکیلاتی مصوب از طریق سازمان، از جمله محورهای مورد گفت و گو در این نشست به شمار می رود.

برگزاری دومین اجلاس معاونان و مدیران غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی قطب ۵ کشور

دومین اجلاس معاونین و مدیران قطب ۵ کشور، با حضور معاونان غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، هرمزگان، بوشهر، یاسوج، جهرم، فسا، لار و گراش، به همراه مدیران واحدهای مختلف با هدف هم اندیشی در مورد موضوعات مرتبط با معاونت به صورت وبینار برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha