پیگیر کاهش درصد سود تسهیلات بانکی متقاضیان مسکن ملی تحت پوشش نهادهای حمایتی هستیم

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: کاهش درصد سود تسهیلات بانکی متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند از وزارت راه و شهرسازی و سازمان بهزیستی کشور در دست پیگیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در استان زنجان تعدادی از متقاضیان نهضت ملی مسکن تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و در این میان اداره کل راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن این جامعه هدف مدیریت لازم را مد نظر قرار داده است.

وی افزود: برای تسهیل در راستای تامین مسکن اقشار محروم و در جهت کاهش آورده نقدی آنان, پیگیری واریز کمک هزینه های بلاعوض برای متقاضیان مسکن تحت پوشش نهادهای حمایتی، با دفتر طرح ریزی و پایش طرح های مسکن وزارت راه و شهرسازی مکاتبه صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در راستای کمک به متقاضیانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد)هستند، پیشنهاد پلکانی شدن اقساط تسهیلات طرح مذکور در زمان تقسیط، به وزارت متبوع داده شده است.

اسماعیلی تاکید کرد: متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد)، در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و تخصیص پروژه متقاضیان واجد شرایط با اولویت در پروژه‌های در دست احداث طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان انجام شده است.

وی با بیان اینکه با پیگیری های استاندار و مدیر کل کمیته امداد امام و سازمان بهزیستی استان زنجان این امر تسهیل خواهد شد، افزود: کاهش درصد سود تسهیلات بانکی متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان که تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی هستند از وزارت راه و شهرسازی و سازمان بهزیستی کشور نیز در دست پیگیری است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha