فضای فرهنگی کشور وقف ترویج نام شهدا است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم تشییع شهید گمنام و در جمع خبرنگاران فضای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای کشور را وقف ترویج منویات و نام و راه شهدا دانست و گفت: سمفونی ها و فیلم‌های متعددی در حوزه ایثار و شهادت در حال ساخت و پخش است.

به گزارش گروه  فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا)، محمدمهدی اسماعیلی در این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: ما میهمان شهید والا مقام هستیم؛ شهید عزیزی که پس از گذشت دهه‌ها، باقیمانده جسم مطهرش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: همکاران با افتخار دور شمع وجود این شهید خواهند گشت و تلاش خواهند کرد از برکات حضورش استفاده کنند.

محمدمهدی اسماعیلی شهیدان را زنده، ناظر و شاهد خواند و ادامه داد: این قرابت فیزیکی مسولیت ما در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه را مضاعف کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز امیدواری به اینکه همه مدیران، کارکنان وزارتخانه، اصحاب فرهنگ و هنر با تاسی به این شهید عزیز، خدمات و تلاش‌های خود در حوزه فرهنگ و هنر را ارائه خواهند داد،  افزود: امیدواریم با این تاسی خادمان شایسته ای برای ارتقا فرهنگی کشور باشیم و به مدد حضور قدسی این شهید والا مقام در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعتلا و ارتقای فعالیت‌های هنری کشور را شاهد باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فضای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای کشور را وقف ترویج منویات و نام و راه شهدا دانست و گفت: سمفونی‌ها و  فیلم های متعددی در حوزه ایثار و شهادت در حال ساخت و پخش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha