کد خبر: 209546
۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۹
وجود ۲۴ هزار مشترک برق در شهرستان طارم

مدیر امور برق شهرستان طارم، از وجود ۲۴ هزار مشترک برق در شهرستان طارم خبر داد و گفت: طول شبکه‌های توزیع برق فشار ضعیف و متوسط شهرستان طارم بیش از یک هزار و ۳۸ کیلومتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،  الماسی با اشاره به انجام اقدامات پیشگیرانه شرکت برق در شهرستان طارم، اظهار کرد: با هدف افزایش پایداری شبکه، کاهش خاموشی های گذرا، تعویض تجهیزات معیوب وفرسوده،افزایش قابلیت اطمینان وتاب آوری شبکه های توزیع برق این شهرستان، پیش از آغاز فصل زمستان مقاوم سازی شد.

وی از انجام اقدامات پیشگیرانه در آستانه ورود به فصل زمستان و آمادگی تمام نیروهای عملیاتی این امور در بخش‌های خط گرم، اتفاقات و تعمیرات، برای مواجهه با هرگونه شرایط بحرانی احتمالی، بیان کرد: هر سال مدیریت توزیع برق شهرستان طارم به تناسب شرایط حاکم برمنطقه در فصل‌های مختلف، اقداماتی را با پیش بینی و برنامه ریزی مناسب به منظور مقاوم سازی و افزایش تاب آوری شبکه اجرا می‌کند.

مدیر امور برق شهرستان طارم، ادامه داد: امسال نیز از اوایل آذرماه نیروهای عملیاتی امور در سراسر شهرستان‌ اقدامات و فعالیت‌های خود را جهت آمادگی هر چه بیشتر برای ورود به فصل زمستان آغاز کرده‌اند.

الماسی تصریح کرد: به واسطه این اقدامات پیشگیرانه و مدیریتی اجرا شده در بخش‌های مختلف، این امور آمادگی کامل برای ورود به فصل زمستان و مواجهه با شرایط ناپایدار جوی احتمالی پیش رو را دارد.

وی خاطر نشان کرد: طی بازدیدهای برنامه ریزی شده، چک لیست‌هایی در ارتباط با وضعیت شبکه‌های توزیع برق با هدف پایداری و افزایش قابلیت اطمینان شبکه تهیه شده است که تمامی تجهیزات و اقدامات شرکت طبق این بازدیدها مورد ارزیابی و پایش قرار می‌گیرد.

این مسئول اضافه کرد: در این بازدیدها مواردی نظیر وجود عایق‌های معیوب، مقره‌ها، برق گیرها، کابل‌های معیوب انشعاب مشترکان، فونداسیون زیر جعبه‌های برق، نقاط درگیر شده شبکه با شاخه‌های درختان، پایه‌ها و شبکه‌های قرار گرفته در کنار مسیل‌ها و مواردی که امکان دارد در زمان ناپایداری جوی، موجب بروز حوادث منجر به خاموشی یا افت کیفیت برق رسانی شود، مد نظر قرار می‌گیرد.

الماسی با اشاره به اینکه طول شبکه‌های توزیع برق فشار ضعیف و متوسط شهرستان طارم بیش از یک هزار و ۳۸ کیلومتر است، افزود: این شهرستان همچنین  بیش از ۲۴ هزار مشترک برق دارد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha