شهدا به ما زندگی می‌بخشند/حضور شهید منجر به توجهات معنوی و باطنی به وزارتخانه می‌شود

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تشییع و تدفین شهید گمنام در محوطه این وزارتخانه در گفت‌وگو با فرهنگ، گفت: تشییع و تدفین شهید گمنام ۱۸ ساله در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتفاق خوب، مبارک و مهمی است چراکه شهدا زنده‌اند و به ما زندگی می‌بخشند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا)، علیرضا معاف در عین حال تصریح کرد: حضور این شهید گمنام به وزارت ارشاد نیز زندگی می‌بخشد و فضای آن را زنده‌تر از گذشته می‌کند زیرا شهدا هر جا که باشند، آن فضا را زنده می‌کنند و باعث رزق و روزی فراوان معنوی، مادی و فرهنگی می‌شوند.

وی تاکید کرد: امیدواریم برکت حضور شهید گمنام در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم برای این وزارتخانه منجر به افزایش برکت و روزی شود هم و برای زندگی و فرهنگ مردم نیز بیش از گذشته در این وزارتخانه تلاش صورت گیرد.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تاکید وزیر فرهنگ مبنی بر اینکه با تدفین شهید گمنام، وزارتخانه محل حضور عاشقان و قبله اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه می‌شود، گفت: نکته آقای وزیر خوب و به‌جا است. چراکه به طور طبیعی حضور یک شهید در وزارتخانه توجهات معنوی و باطنی را به وزارتخانه جذب و جلب می‌کند و این برکت حضور بیش از گذشته منجر به انجام کار مردم شده و در نهایت توسعه دینی و انقلابی را به ارمغان می‌آورد.

گفتنی است، روز دوشنبه ۲۷ آذر شهید گمنام ۱۸ ساله، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران در محوطه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاک سپرده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha