مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، گفت: تعداد شرکت کنندگان جامعه کار و تلاش این استان در جشنواره امتنان به نسبت دوره قبل، ۴۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
طیب جعفری، با اشاره به ثبت نام  جامعه کار و تلاش استان در سی و پنجمین جشنواره امتنان اظهار کرد: هم‌زمان با سایر استان‌های کشور و به‌منظور آگاهی و ایجاد مشارکت جامعه کار و تلاش استان اطلاع‌رسانی به روش‌های مختلف در دستور کار ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های استان زنجان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۵۰۰ مورد ثبت‌نام در این جشنواره توسط جامعه کار استان صورت‌گرفته بود، افزود: در جشنواره امسال ۷۰۶ مورد ثبت نام ثبت انجام شده است که این عدد در سال جاری نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، اظهار کرد: پرونده‌های ثبت‌نام شدگان در سی و پنجمین جشنواره امتنان برای انجام داوری به ارزیابان و داوران محترم ارجاع داده شد تا نسبت به انتخاب کارگران نمونه، گروه‌های کار نخبه، کارفرمایان نمونه استان و معرفی برترین‌ها به بخش داوری کشوری اقدام شود. 

جعفری با بیان اینکه برگزیدگان از سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات در بهمن‌ماه سال جاری و مصادف با دهه فجر انقلاب اسلامی مورد تجلیل استانی قرار خواهند گرفت، افزود: در صورت انتخاب به‌عنوان برگزیده کشوری، در روز جهانی کارگر(۱۱ اردیبهشت‌ماه) سال ۱۴۰۳ توسط رئیس‌جمهور محترم تجلیل خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: داروان و ارزیابان سی و پنجمین جشنواره امتنان از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان،اتاق صنعت و معدن استان، انجمن‌های صنفی خدماتی فنی و مهندسی استان و سازمان جهاد کشاورزی استان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha