خدمت به همنوعان یک نعمت الهی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: برآورده کردن نیاز هموطنان و فرصت خدمت به آسیب دیدگان و نیازمندان توسط داوطلبان هلال احمر نعمتی از سوی پروردگار متعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی ظهر روز پنجشنبه( ۳۰ آذر ماه) در مراسم تجلیل از داوطلبان هلال احمر ضمن تبریک هفته داوطلب و قدردانی از خدمات بی منت داوطلبان هلال احمردرعرصه های مختلف اظهار کرد: خدمت در هلال احمر فراجناحی و فرا منطقه ای است و در هرگوشه ای از دنیا حادثه ای اتفاق افتد این مجموعه خود را در برابر این حوادث وظیفه مند برای ارائه خدمات و کاستن از آلام و رنج های آسیب دیدگان می داند.

وی خاطرنشان کرد: نوع کار و خدمت در این نهاد جذابیت دارد چرا که فطرت انسان ها به گونه ای آفریده شده که نوع دوستی، دلجویی و خدمت به آسیب دیدگان امری فطری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: داوطلبان هلال احمر استان درعرصه های مختلف خدمات بی منت به همنوعان ارائه می دهند و بر اساس روایتی از امام حسین (ع) نیازهای مردم به شما نعمتی از سوی خداوند متعال است.

آیت اله خاتمی اظهارداشت: برآورده کردن نیاز هموطنان و فرصت خدمت به نیازمندان در حوادث طبیعی و غیر طبیعی، نعمتی از سوی پروردگار محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: خدمت بی منت ارزشمند است و از طرفی فرصت این مهم برای انسان فراهم شده زمانی که با منت باشد ذایل می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نباید خدمت زیاد به هموطنان انسان را خسته کند چرا که ارزش نعمت از بین می رود.

آیت اله خاتمی تاکید کرد: اعضای داوطلب هلال احمر اعم از امدادگران، جوانان و داوطلبان در حوادث و سوانح، زلزله سال گذشته خوی و سایر عرصه های خدمت به همنوعان خوش درخشیده اند.

گفتی است، در مراسم تجلیل از خیرین، نیکوکاران، داوطلبان، امدادگران و اغضای جوانانی که در طرح ها و برنامه های مختلف در یک سال گذشته داوطلبانه همکاری و مشارکت مستمری با هلال احمر داشتند با اهدای لوح تقدیر و هدیه با حضور میهمانان و مسئولان کشوری و استانی قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha