سامانه بارشی جدید در آسمان کردستان

معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: پیش بینی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد، سامانه بارشی جدید از روز جمعه آسمان استان را در بر می گیرد و تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، علی پناهی با اعلام این خبر اظهار کرد: برای امروز پنجشنبه پدیده غالب در سطح استان افزایش پوشش ابر از بعدازظهر، گاهی وزش باد و غبار رقیق محلی است، به دنبال آن از صبح فردا جمعه تا عصر دوشنبه هفته آینده به تناوب شاهد فعالیت موجی در شمال غرب کشور خواهیم بود.

وی افزود: این سامانه بارشی، موجب ابری شدن آسمان، وزش شدید باد، در بعضی ساعات رگبار باران و در ارتفاعات، گردنه ها و مناطق سردسیر استان بارش برف و کولاک می شود.

معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان ادامه داد: انتظار داریم در مجموع شدت بارش‌ها در نیمه غربی همچون شهرستان های بانه، مریوان سروآباد و غرب شهرستان‌های سقز، کامیاران و سنندج قابل توجه تر بوده و در نیمه شرقی استان از مقدار کمتری برخوردار باشد.

وی اضافه کرد: همچنین برای فردا جمعه با توجه به فعالیت سامانه بارشی دما در طول روز نسبت به امروز سه تا پنج درجه کاهش داشته و هوا سردتر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha