تردد در تمام محورهای کردستان برقرار است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت:با وجود بارش باران و برف در اکثر نقاط استان، تردد در تمام محورهای مواصلاتی برقرار بوده و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، فرزاد حسنی با اعلام این خبراظهار کرد: بارش باران از شامگاه گذشته در اکثر نقاط استان آغاز شده و این بارش‌ها در برخی از نقاط استان بخصوص گردنه‌ها از جمله گردنه صلوات‌آباد، محور شیخ عطار، گردنه خان بانه و گردنه ژالانه بصورت برف است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز اکثر محورهای استان با بارش برف و باران مواجه است اما برفروبی و نمک پاشی توسط راهداران انجام شده و تردد در جاده‌ها بدون هیچگونه مشکلی در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: درحال حاضر تردد در گردنه ژالانه فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است، اما رانندگان باید در تمام محورها در هنگام بارش برف و باران حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی اظهار کرد: پدیده‌های جوی موجب کاهش دید و لغزندگی سطح جاده‌ها می شود، بنابراین از رانندگان درخواست می شود هنگام تردد فاصله طولی را رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

حسنی افزود: تعدادی از رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه ندارند و همین امر راهداران ما را در بازگشایی محورها با مشکل مواجه می کند، چرا که باید ماشین ها را جابجا کنند تا بتوانند اقدام به نمک پاشی و بازگشایی مسیر کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha