قدوس نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده طارمی بالاتر از سردار

سایت اوپتا آنالیز به رتبه‌بندی صد تیم برتر جهان پرداخته و در این بین، ۴ باشگاه اروپایی که بازیکنان ایرانی در اختیار دارند، حضور دارند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)سایت اوپتا آنالیز به عنوان یک مرجع آنالیز که برخلاف سایر سایت‌ها که تمرکزشان تنها بر روی پنج لیگ معتبر اروپایی است، آمار تمامی ۱۸۳ کشور عضو فیفا و ۴۱۳ لیگ جهان را روزانه ارزیابی می‌کند تا بتواند نگاهی جامع به اطلاعات آماری فوتبال دنیا باشد. این سایت به رسم هر ساله رنکینگ تیم‌های برتر جهان را رونمایی کرد و در این رنکینگ جایگاه تیم‌های لژیونرهای فوتبال ایران قابل توجه است. در این رنکینگ همان‌طور که قابل پیش‌بینی است مهدی طارمی، سامان قدوس، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش با تیم‌های خود در جمع صد تیم برتر جهان حضور دارند که به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

پورتو
تیم پورتوی پرتغال با حضور مهدی طارمی، لژیونر فوتبال کشورمان، از نظر اوپتا در رده بیست و یک ایستاده است و جایگاهی بهتر از تیم‌هایی چون بنفیکا، منچستریونایتد، چلسی و مارسی دارد. همچنین پورتو بهترین تیم پرتغال در سال ۲۰۲۳ معرفی شد.

برنتفورد
تیم فوتبال انگلیس که با حضور سامان قدوس در رتبه ۳۴ اوپتا قرار دارد. این تیم حال با این رتبه از لاتزیوی ایتالیا وضعیت بهتری دارد. این تیم همچنین یازدهمین باشگاه برتر فوتبال انگلیس است.

رم
یاران سردار آزمون در پایتخت ایتالیا فاصله زیادی با تیم برنتفورد ندارند، چرا که جالوروسی در رتبه ۳۸ قرار گرفته است. آ اس رم نسبت به دیگر مدعیان فوتبال ایتالیا جایگاه پایین‌تری دارد و هشتمین تیم سری آ محسوب می‌شود.

فاینورد
همبازی‌های علیرضا جهانبخش در فاینورد پس از آیندهوون که در رده هجدهم حضور دارد، دومین باشگاه برتر فوتبال هلند هستند و رتبه ۴۲ اوپتا را به خود اختصاص داده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha