۳۹۸ واحد مسکونی مسکن ملی در شرق شهر زنجان  تحویل متقاضیان می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، گفت: همزمان با سفر دوم رئیس جمهور به استان زنجان ۳۹۸ واحد مسکونی پروژههای طرح ملی مسکن شرق شهر زنجان افتتاح و تحویل متقاضیان داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، اصغر اسماعیلی با اشاره به افتتاح پروژه های طرح نهضت ملی مسکن شرق زنجان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۸ واحد از پروژه ۱۴۴ واحدی گلشهر  در شرق زنجان به متقاضیان زنجانی تحویل داده می شود.

وی تصریح کرد: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور، تعدادی از پروژه نهضت ملی مسکن در شرق و غرب شهر زنجان  تحویل متقاضیان خواهد شد که ، ۶۴ واحد از پروژه ۳۶۸ واحدی فاز ۶ گلشهر در صورت تکمیل جزو پروژه‌های قابل واگذاری به متقاضیان در این سفر می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه در فاز اول ۶۴ واحد از بلوک دو ازپروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر آماده تحویل به متقاضیان زنجانی است،گفت: این بلوک در حال تکمیل بوده و بیش از ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اسماعیلی با اشاره به پروژه ۱۴۴ واحدی گلشهر در سایت کوی زنگان بیان کرد: این پروژه در سه بلوک ۴۸ واحدی  در حال تکمیل جهت تحویل به متقاضیان استان می‌باشد،  که دارای پیشرفت فیزیکی فاز اول تحویل این پروژه بیش از ۸۳ درصد است.

وی با بیان اینکه  ۲۸۵ واحد از پروژه m۵ سایت کوی زنگان در شهر زنجان نیز آماده تحویل به متقاضیان است، افزود: این پروژه توسط سه شرکت پیمانکاری در دست اجرا است و در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان زنجان، ۲۵۶ واحد از این پروژه آماده تحویل به متقاضیان است.

این مسئول با بیان اینکه زون C این پروژه به تعداد ۷۶۸ واحد مسکونی توسط شرکت جهادنصر در دست اجرا است، ابراز کرد: فاز تحویل این پروژه به تعداد ۶۴ واحد بیش از ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اسماعیلی با بیان اینکه پروژهM۵  در سایر بلوک‌ها زون C نیز ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: زون B از پروژه M۵ نیز ۳۱۷ واحد مسکونی در دست ساخت است که از این تعداد ۴۴ واحد آماده تحویل به متقاضیان است و پیشرفت فیزیکی واحدهای آماده تحویل به متقاضیان بیش از ۷۸ درصد است و سایر واحدهای مسکونی در دست ساخت هم بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با بیان اینکه زون A این پروژه نیز به تعداد ۴۰۲ واحد مسکونی توسط شرکت عمران توسعه در دست ساخت است، افزود: کل پروژه سایت M۵ به صورت چند خانواری است و این پروژه در پنج طبقه و در 48 بلوک هشت واحدی در دست ساخت است  و فاز اول تحویل این پروژه به تعداد ۱۲۸ واحد مسکونی بیش از ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سایر واحدها هم بیش از ۷۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان درخصوص پروژه ۵۱۲ واحدی سایت M۱ کوی زنگان اظهار داشت: این پروژه در ۸ بلوک ۱۰ طبقه به صورت مسکونی ویژه در حال ساخت می‌باشد که فاز اول آن در قالب ۳ بلوک جمعاً ۱۹۲ واحدی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۷ درصد در حال تکمیل جهت واگذاری به متقاضیان می‌باشد.

اسماعیلی افزود: متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه در سایر بلوک ‌ها نیز بیش از ۷۸ درصد می‌باشد و بلوک ها به صورت هم تیپ با تنوع ساخت و متراژ واحدها به صورت دو خوابه متوسط و بزرگ و واحدهای سه خوابه می‌باشند که در تمام واحدها تامین پارکینگ به صورت مسقف در طبقات همکف و زیرزمین بلوک ها صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha