کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل استان فارس به پویش ملی سلامت پیوستند

مدیر گروه بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اهمیت بیماری دیابت و فشارخون، از پیوستن کارکنان سازمان حمل و نقل به پویش ملی سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر«فریبا مرادی» گفت: نارسایی و تشخیص زودرس بیماری های فشارخون و دیابت، می‌تواند از ابتلا به سایر بیماری‌ها پیشگیری و از ایجاد عوارض در بیماران و تحمیل هزینه‌های درمانی به افراد جلوگیری کند.

او افزود: افرادی که در سال جاری آزمایش قند خون ناشتا و همچنین در منزل دستگاه فشارسنج مناسب دارند و قد و وزن خود را می‌دانند، می‌توانند در خوداظهاری این پویش با ورود به آدرس http://Health.MCI.ir شرکت کنند.

این مقام مسوول در معاونت بهداشت تأکید کرد: در پویش ملی سلامت، تمامی افراد بالای ۱۸ سال یعنی متولدین بیست آبان ۱۳۸۴ به قبل، باید برای کنترل رایگان فشارخون و قند خون به خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های سلامت، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و ایستگاه های غربالگری مراجعه کنند.

او بیان کرد: در راستای اجرای این پویش ملی و با هماهنگی انجام شده و حضور تیم غربالگری دانشگاه، جمعی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل استان فارس، با هدف آگاهی از سلامت خود به پویش ملی سلامت پیوستندکارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل استان فارس به پویش ملی سلامت پیوستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha