رقبای جدی رونالدو برای آقای گلی لیگ عربستان

الکساندر میتروویچ و ژرژ-کوین انکودو جدی ترین رقبای رونالدو برای تصاحب عنوان آقای گلی هستند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)، النصر باید فردا در دیدار معوقه خود از هفته هفدهم لیگ حرفه ای عربستان، به مصاف الاتحاد برود. مسابقه مهمی که برای بازگرداندن فاصله با الهلال صدرنشین به عدد هفت، بسیار حائز اهمیت است و شاگردان کاسترو در پی کسب پیروزی در این مسابقه خارج از خانه هستند.

کریستیانو رونالدو این فرصت را دارد تا در این مسابقه حساس، فاصله خود با رقبایش را در صدر جدول گلزنان افزایش دهد. فوق ستاره پرتغالی در حال حاضر با به ثمر رساندن 17 گل، موفق شده که بالاتر از رقبای جدی خود یعنی الکساندر میتروویچ و ژرژ-کوین انکودو قرار بگیرد.

مهاجم صربستانی الهلال که روزگار فوق العاده ای را در این تیم سپری می کند، در تمامی 9 دیدار اخیر تیمش موفق شده که برای آبی های ریاض گلزنی کند و رقابت جذابی را برای کسب آقای گلی، با رونالدو ادامه دهد.

سورپرایز لیست برترین گلزنان لیگ عربستان، ژرژ-کوین انکودو است. مهاجم کامرونی ضمک که سابقه بازی در تاتنهام، مارسی و بشیکتاش را دارد، برای این تیم چهارده مرتبه گلزنی کرده که در نوع خود جالب توجه است.

در رتبه های بعدی نیز نام فراس البریکان، مهاجم تیم ملی عربستان و باشگاه الاهلی دیده می شود که البته او چهار گل را با لباس الفتح به ثمر رساند و سپس در روز پایانی نقل و انتقالات، راهی الاهلی شد.

در رده پنج نیز نام اندرسون تالیسکا برزیلی دیده می شود. البته او در بازی های اخیر تیمش دچار افت شده و در پنج مسابقه اخیر النصر تنها در دیدار برابر الریاض موفق شد بریس کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha