کشف بیش از 40 هزار عدد داروی قاچاق در "زابل"

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 40 هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و غیر مجاز درشهرستان "زابل" خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، سردار"دوستعلی جلیلیان" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک واحد صنفی در سطح شهرستان "زابل" در امر تهیه و توزیع داروی خارج از شبکه توزیع، قاچاق و غیرمجاز فعالیت گسترده ای دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این انتظامی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی مأموران انتظامی از این واحد صنفی بیش از 40 هزار قرص و داروی غیر مجاز، قاچاق وخارج از شبکه توزیع کشف و واحد صنفی متخلف پلمب شد.

سرهنگ "جلیلیان"با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه 3 میلیارد ریال برآورد شده است گفت: دراین خصوص یک متهم دستگیر وپرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه فروش دارو های غیر مجاز و فاقد مجوز از سازمان غذا و دارو سلامت جامعه را به خطر می اندازد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس مرکز فوریتهای پلیسی 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha