افتتاح طرح گازرسانی به ۸ روستا و ۴۵ واحد صنعتی همزمان با سفر رئیس جمهور 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: افتتاح طرح‌های گازرسانی به ۸ روستا، ۴۵ واحد صنعتی و بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان از جمله برنامه‌های شرکت گاز زنجان در دور دوم سفر ریاست جمهوری و هیات دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، رحیم سلیمانی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به افتتاح طرح های گاز رسانی شرکت گاز استان زنجان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، اظهار کرد: ۸ طرح گاز رسانی به روستاهای ماری، سیلمان بلاغی، باش سیز، قاضی آباد، چومالو، بیرونده، قره حصارلو، بایندر، به اتمام رسیده و با حضور رئیس جمهور و هیات دولت در استان بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به اجرای ۴۸ هزار و ۳۷۵ متر شبکه گذاری در راستای گازرسانی ۸ طرح روستای استان، افزود: با اجرای این طرح‌ها ۴۶۹ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تصریح کرد: برای اجرای کامل این ۸ طرح گازرسانی روستایی اعتباری بالغ بر ۴۴۰ هزارو ۷۶۸ میلیون ریال هزینه شده است.

سلیمانی نژاد افتتاح طرح‌های گازرسانی به نهضت ملی مسکن در شهر زنجان را از دیگر برنامه‌های شرکت گاز در دور دوم سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان خواند و افزود: طرح‌های گازرسانی کوی زیتون، کوی ارغوان، کوی زنگان، مجتمع ۳۶۴ واحدی گلشهر، مجتمع ۱۴۴ واحدی گلشهر و (کوی ثمین۲ ) آماده بهره‌برداری است.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح‌های گازرسانی به نهضت ملی مسکن را ۶۰۰ هزار میلیون ریال اعلام کرد و اذعان داشت: در قالب اجرای این طرح‌ها گازرسانی به ۷ هزار و ۶۳۹ واحد مسکونی با اجرای ۱۵ هزار و ۳۴۵ متر شبکه گذاری امکان پذیر شده است.

این مسئول با اشاره به بهره‌برداری ۴۵ طرح گاز رسانی صنعتی در استان خاطر نشان کرد: پروژه‌های گاز رسانی ۴۵ واحد صنعتی در استان آماده بهره‌برداری است که با حضور رئیس جمهور و هیات دولت در استان به طور رسمی افتتاح می‌شوند.

سلیمانی نژاد یاد آور شد: برای گازرسانی به واحدهای صنعتی قابل افتتاح ۲۷ هزارو ۵۰۱ متر شبکه گذاری با صرف اعتباری بالغ بر ۲۶۱ هزار و ۷۵۱ میلیون ریال انجام شده است.

وی  در پایان اخذ مجوز و پیمان سپاری برای گازرسانی ۵۰ روستای استان و تکمیل و اتمام عملیات گازرسانی به شهرک شهید شهریاری را از برنامه‌های آتی شرکت گاز استان زنجان برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha