مدرسه ۱۲ کلاسه «شهید سلیمانی» در زاهدان افتتاح شد

مدرسه ۱۲ کلاسه «شهید آیت‌الله سلیمانی» با همکاری خیران، کمیته امداد و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، مدرسه ۱۲ کلاسه «شهید آیت‌الله سلیمانی» در مراسمی با حضور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در زاهدان افتتاح شد.

خدرویسی در این مراسم با بیان اینکه کمیته امداد نگاه راهبردی برای حل مشکلات نیازمندان در استان سیستان و بلوچستان دارد، گفت: خدمتگزاری به مردم لایق و شایسته این استان، افتخار است.

وی افزود: کمیته امداد برای نیازمندان این استان در حوزه‌های مسکن، اشتغال، درمان و بیمه‌های اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی و آموز، برنامه‌های متنوع و متعدد توانمندسازی در حال اجرا دارد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با تاکید بر اهمیت خدمات فرهنگی به جامعه هدف، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵۵ هزار دانش‌آموز و حدود ۶ هزار نفر دانشجو در این استان تحت پوشش خدمات ویژه کمیته امداد هستند.

خدرویسی با اشاره به احداث مدرسه ۱۲ کلاسه شهید سلیمانی در زاهدان، اضافه کرد: تعامل کمیته امداد در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی با وزارت آموزش و پرورش و سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور بسیار مطلوب و موثر است.

وی یادآور شد: کمیته امداد در سایه کمک خیران، کار تجهیز و تکمیل مدارس به ویژه مدارس فنی و حرفه‌ای را در دستور کار دارد.

گفتنی است مدرسه ۱۲ کلاسه «شهید آیت الله سلیمانی» زاهدان با مشارکت خیران، کمیته امداد و اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در مساحت ۲۰۱۹ متر مربع زیربنا در زاهدان افتتاح شد.

انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha