مردم بصیر ایران هموراه فتنه های دشمن را خنثی کرده اند

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: دشمن بدنبال فتنه سازی و طراحی توطئه‌های مختلف علیه مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی است وهیچگاه از این اهداف شوم خود دست بر نمی دارد و بی شک مردم با بصیر و همیشه آگاه ایران بازهم اجازه نمی دهند انان به اهداف شوم خود برسند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، حجت‌الاسلام علی شیرازی روز شنبه در مراسم گرامیداشت ۹ دی در سالن آزادی سنندج اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی از همان روزی که مردم کشور زیر پرچم امام حرکت کردند وارد عرصه شده و با ترفندهای مختلف در صددد بودند از این مردم و انقلاب انتقام بگیرند.

وی افزود: دشمنان از همان ابتدا کردستان را هدف قرار دادند و تصور کردند که مردم این استان مقابل نظام می‌ایستند و نمی‌دانستند ملت ایران با هر قوم و مذهبی یک ملت واحد است و در این استان خون فارس، کرد، ترک بلوچ و اقشار مختلف مردم ایران از شیعه و سنی ریخته شد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع یادآور شد: از همان دوران‌ها کردستان محور وحدت شد و خون هایی که برای تحکیم وحدت در این استان ریخته شد و منجر به شکست طرح دشمن شد، این استان را به سرزمینی نمونه و مقدس تبدیل کرد.

وی ادامه داد: دشمنان پس از آن در همه جای ایران قائله به پا کردند که جمهوری اسلامی را بشکنند، جنگ هشت ساله راه انداختند و تمام مردم ایران درگیر شد اما بازهم شکست خوردند و از سال ۱۳۶۵ به این نتیجه رسیدند که این ملت در جنگ نظامی شکست نمی‌خورد لذا روی افکار ملت ایران بخصوص جوانان متمرکز شدند اما دلبستگی مردم به نظام و اعتماد به ولایت، انقلاب را تاکنون حفظ کرده است و هر توطئه‌ای که طراحی شد شکست خواهد خورد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه از سال۱۳۶۸ تاکنون دشمن وارد فاز طراحی فتنه های ۱۰ساله شد و فتنه های۱۰ساله ۷۸، ۸۸و ۹۸ را طراحی کرد و در صدد بود بین مردم و نظام جدایی بیندازد اما به نتیجه نرسید، افزود: در فتنه سال ۱۳۸۸ دشمنان انتخابات را بهانه قرار دادند، به آتش زدن قرآن و مساجد اقدام کردند و در آن شرایط مردم فهمیدند که هدف دشمن چیز دیگری است.

وی اظهار کرد: تقلب رمز آشوب بود و اگرچه فتنه ۸۸ با حضور ملت ایران در میدان خاموش شد، اما دشمن دست بردار نیست و همواره در صدد فتنه های دیگر است و بی شک مردم با بصیر و همیشه آگاه ایران بازهم اجازه نمی دهند انان به اهداف شوم خود برسند.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه دشمن بداند و می داند مردم ایران بیش از ۴۰ سال پای انقلاب دین و قران ایستاده اند و از آرمان‌هاعقب نشینی نمی کنند، افزود: مگر آمریکایی‌ها از روی جنازه ما عبور کنند که به اهداف خود برسند و بی شک ملت ایران تا صهیونیسم‌ها و استکبار را از صحنه قدرت خارج نکند دست بردار نیست و امروز با یاری خدا و مقاومت مردم، دین الهی جواب داده و در آینده عزت ملت ایران بیش از امروز خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: مردم ایران اسلامی دل در گرو نظام و رهبری دارند و با هیچ جریان و گروهی پیوند و اخوت ندارند و خط قرمزشان انقلاب و رهبری است.

حجت‌الاسلام سید محمدسادات افزود: دشمن در فتنه سال ۱۳۸۸ به دنبال فلج کردن نظام بود اما مردم با بصیرت مٽال‌زدنی خود بار دیگر ایران اسلامی را اعتلا بخشیدند.

Play
۰۰:۱۱
-۰۰:۱۶
Mute
Settings
PIPEnter fullscreenDownload

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha