نمایش مقتدرانه قطر با جانشین کی‌روش

شاگردان لوپز موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل کامبوج شدند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)، تیم ملی فوتبال قطر که پس از هفت‌ماه همکاری با کارلوس کی‌روش، سرمربی خود را تغییر داد و مارکز لوپز را به‌عنوان جانشین وی معرفی کرد، نخستین مسابقه خود با هدایت او را مقابل تیم کامبوج انجام داد که توانست به برتری پُر گل دست پیدا کند.

عنابی‌ها که میزبان جام ملت‌های آسیا هستند، در نخستین مسابقه با هدایت لوپز و اولین دیدار تدارکاتی در فاصله دو هفته مانده به جام ملت‌های آسیا، در آخرین روز سال 2023 به مصاف تیم ملی کامبوج رفتند و توانست به برتری سه بر صفر برسند و نمایش مقتدرانه‌ای داشته باشند.

لمعز علی، آقای گل دوره گذشته جام ملت‌های آسیا و ستاره خط حمله تیم ملی قطر، نمایش درخشانی در ترکیب تیمش مقابل کامبوج داشت و توانست هر سه گل بازی را بزند.

تیم ملی فوتبال قطر روز جمعه هفته جاری در آخرین دیدار تدارکاتی قبل از جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی اردن خواهد رفت و پس از آن باید خود را آماده دیدار افتتاحیه کند.

شاگردان لوپز که در گروه A جام ملت‌های آسیا باید با تیم‌های ملی چین، لبنان و تاجیکستان رقابت کنند، روز بیست و دوم دی‌ماه نخستین مسابقه خود در جام ملت را باید برابر لبنان انجام بدهند و امیدوار به موفقیت در این رقابت‌ها هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha